کد خبر: 1045595
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کاخ سفید:
سخنگوی کاخ سفید می گوید درباره مذاکرات وین و پیشرفت هایی که در آن حاصل می شود با هیأت صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده، صحبت خواهد شد و این روند ادامه خواهد داشت.

سرویس بین الملل جوان‌آنلاین: «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید همزمان با ورود هیأت رژیم صهیونیستی برای انجام گفتگوهای راهبردی درباره ایران، گفت: در رابطه با اسرائیل، به آنها به عنوان یکی از شرکای کلیدی درباره اهدافمان (در مذاکرات وین) اطلاع رسانی کرده‌ایم و در دیدار پیش رو نیز همین کار را می‌کنیم.

ساکی در ادامه افزود: قطعاً آنها را در جریان (مذاکرات وین) قرار می‌دهیم. اطمینان دارم که این بخشی از گفتگوها (با هیأت اسرائیلی) خواهد بود همانگونه که اغلب این کار را انجام می‌دهیم. ما تازه دور دوم (مذاکرات وین) را تمام کرده‌ایم. انتظار داریم که مذاکرات وین چندین دور طول بکشد و ما هم اسرائیل را در جریان گفتگوها و پیشرفت‌هایی که حاصل می‌شود؛ قرار می‌دهیم.

به گزارش مهر، این در حالی است که کاخ سفید مدعی است سفر هیأت اسرائیلی تغییری در موضع‌گیری برجامی دولت واشنگتن ایجاد نخواهد کرد حال آنکه بارها تاکید کرده که امنیت رژیم صهیونیستی از اولویت‌های آمریکا است.

تل آویو احیای برجام را مغایر با منافع خود می‌داند و برای ابلاغ ملاحظات خود هیأتی را به ریاست «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی این رژیم راهی واشنگتن کرده است.

گفتگوهای راهبردی تل آویو - واشنگتن درباره ایران، پیش از این دو بار به طور غیر حضوری برگزار شده است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
1
سلام:مجلس اگر براستی انقلابی است باید با تصویب طرح دو فوریتی قانونی ممنوعیت ابدی مذاکره از طرف هر دولت جمهوری اسلامی با غرب وبیگانه را در زمینه دفاعی ،موشکی ، فضایی، نانو ، هسته ای جدید، سلول های بنیادی، پزشکی، هوش مصنوعی وهمه علوم و فنون پیشرفته را تصویب کند زیرا وضع تحریم های همه جانبه علیه ایران از طرف امریکا و غرب به طمع مذاکره است در صورت عدم مذاکره امید به آن، از طرف دشمن قطع گردیده و حربه و بازی کثیف تحریم و مذاکره بی خاصیت می گردد.درغیر این صورت با این مذاکرات خفت بار تمام موئلفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری از طرف غربگرایان و شیفتگان مذاکره به تاراج می رود بدون اینکه ساختار کلی تحریم ها لغوگردد«بی پرده باید گفت با این قرارداد امثال برجام علاوه بر نابودی صنعت هسته ای جز خفت ، ذلت و تاراج علمی و فنون پیشرفته ،تورم افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری، جهش قیمت ارز و گرانی بی ضابطه کالاومسکن،هیچ رهاوردی برای کشور نخواهد داشت» .
Said
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
باید مذاکرات را متوقفش کرد ، نباید جلوی غربی‌ها کوتاه بیایید چون غربی‌ها خرشان را بلندتر خواهند بست ، اینکه دائم می‌گویند همه چیز را با اسرائیلی ها هماهنگ میکنند و اطلاع می‌دهند بی دلیل نیست !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار