کد خبر: 1045539
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
شنیده شدن صدای گریه‌های کودک شیرخواره از داخل خانه‌ای در جنوب تهران خبر از حادثه‌ای شوم می‌داد. پلیس و امدادگران وقتی قدم به داخل خانه گذاشتند در حالی با جسد مادر میانسال مواجه شدند که نوزاد شیرخواره‌اش کنار جسد در حال گریه بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت ۱۶:۳۰ عصر روز یک‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری نواب از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه طبقه همکف آپارتمان مسکونی بین خیابان امام خمینی و قصرالدشت با جسد زن ۴۴‌ساله به نام پروین روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم سختی به صورتش به قتل رسیده بود.
خواهرزاده مقتول که موضوع را به پلیس خبر داده بود گفت: ساعتی قبل با خاله‌ام تماس گرفتم، اما جواب نداد و دقایقی بعد از آن دوباره تلفن خانه‌شان را گرفتم، اما باز هم جواب نداد تا اینکه با شوهرش که در محل کارش بود تماس گرفتم که او هم گفت از خاله‌ام خبری ندارد.

وقتی موضوع را به مادرم گفتم نگران شدیم و به در خانه خاله‌ام آمدیم، اما هرچقدر زنگ زدیم در آپارتمان را کسی باز نکرد.

گریه‌های کودک شیرخواره

در حالیکه نگرانی ما بیشتر می‌شد صدای گریه پسر یک و نیم ساله خاله‌ام را از داخل خانه شنیدیم و متوجه شدیم که خاله‌ام همراه پسرش در خانه است و احتمال دادیم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد. سپس از اداره پلیس و آتش‌نشانی درخواست کمک کردیم و آن‌ها هم در محل حاضر شدند که پس از تخریب در خانه با جسد خاله‌ام در حالی که فرزند شیرخواره‌اش کنارش گریه می‌کرد روبه‌رو شدیم و شوهر خاله‌ام را نیز از حادثه با خبر کردیم.

شوهر مقتول نیز گفت: من کارگر خدماتی هستم و معمولاً بعضی شب‌ها به خاطر کار زیاد به خانه بر نمی‌گردم و در محل کارم می‌خوابم. صبح روز شنبه به محل کارم رفتم شب را نیز همان جا ماندم تا اینکه ساعت قبل خواهرزاده همسرم با من تماس گرفت و گفت خاله‌اش به تلفن او و مادرش جواب نمی‌دهد.

وقتی همسرم به تلفن من هم جواب نداد نگران شدم و از آن‌ها خواستم که به در خانه‌ام بروند و از همسرم خبری بگیرند. من با خواهرزاده همسرم مدام در تماس بودم که به من گفت هر چه زودتر به خانه برگردم و وقتی برگشتم با جسد همسرم روبه‌رو شدم.

وی در پایان گفت: من با همسرم مشکلی نداشتم و زندگی ما خوب بود. الان نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای همسرم را مقابل چشمان پسر یک و نیم سالم به قتل رسانده است.

مأموران پلیس در بررسی‌های محل حادثه دریافتند که عامل یا عاملان قتل پس از حادثه طلا‌های زن میانسال را از دست و گردنش سرقت کرده‌اند.

فرضیه آشنا بودن قاتل

در حالیکه پزشکی قانونی در معاینات اولیه اعلام کرد کمتر از ۱۰‌ساعت از مرگ زن میانسال می‌گذرد بررسی‌ها نشان داد عاملان قتل این جنایت را مقابل چشمان پسر شیرخواره مقتول مرتکب شدند و پسر مقتول نیز در این مدت کنار مادرش خواب بوده تا اینکه با صدای زنگ و سر و صدای داخل راهرو از خواب بیدار می‌شود و شروع به گریه کردن می‌کند و به همین دلیل بستگان مقتول متوجه می‌شوند که زن میانسال و فرزندش داخل خانه هستند.

مأموران پلیس در تحقیقات میدانی از همسایه‌ها دریافتند که ساکنان ساختمان در طول روز گذشته هیچ صدای درگیری از خانه مقتول نشنیده‌اند.

همچنین سالم بودن در حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان قتل افراد آشنایی بودند که بدون تخریب در و درگیری با مقتول وارد خانه شده و در فرصتی مناسب دست به جنایت زده‌اند.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس به دستور قاضی حبیب الله صادقی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند. همچنین بازپرس جنایی دستور داد همزمان با تحقیق از همسایه‌ها، دوربین‌های مدار بسته محل حادثه را نیز بررسی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار