کد خبر: 1045492
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
پس از بازسازی بخش‌های مختلف و با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی
مدیرکل ورزش کارگران گفت: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی که سال ۹۸ با دستور مستقیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بازسازی اساسی قرار گرفت هفته آینده همزمان با هفته کاروکارگر مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.
فرزاد حیدری افزود: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی با بیش از نیم قرن قدمت یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های ورزشی در کشور است که پس از بازسازی اخیر و به روز رسانی بیشتر بخش‌های آن به یک مجموعه کامل تفریحی و ورزشی تبدیل شده است.
مدیرکل ورزش کارگران افزود: کار بازسازی مجموعه کارگران در سال ۹۹ آغاز شد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است که همزمان با هفته کاروکارگر با حضور آقای شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. البته جا دارد از تلاش‌های آقای شجاعی برهان (مشاور عالی وزیر) و دکتر دادکان (مشاور وزیر در امور تربیت بدنی و ورزش کارگران) تشکر کنم که نقش مهمی در این مسیر داشتند و انصافا توجهی که در این دوره به ورزش کارگری از همه نظر صورت گرفته کم نظیر بوده است.
حیدری به بخش‌های بازسازی شده این مجموعه اشاره کرد و افزود: زمین فوتبال با بهترین نوع چمن مصنوعی و استاندارد به طور کامل بازسازی شد، بازسازی استخر، رستوران، سالن کشتی، سالن تخصصی ورزش‌های رزمی، سالن اصلی که یکی از زیباترین سالن‌های ورزشی در کشور است، سالن چند منظوره شماره ۲، موتورخانه‌ها و خوابگاه در سه طبقه به صورت اساسی مرمت و نوسازی شد و اکنون کارگران یک مجموعه کامل برای برپایی اردو‌ها، مسابقات رسمی، جشنواره‌ها و المپیاد‌های ورزش کارگری در اختیار دارند.
مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال ۱۳۴۸ با یک زمین چمن و یک سالن چند منظوره در منطقه خزانه بخارایی احداث شد و در دهه ۷۰ بخش‌های جدیدی به آن اضافه شد، ولی با گذشت ۵ دهه نیاز به بازسازی داشت که پس از بازدیدی که درزمستان ۹۸ آقای شریعتمداری از این ورزشگاه داشتند خوشبختانه با بازسازی آن موافت کردند و امروز شاهد یک مجموعه کامل و مجهز در سطح کشور هستیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار