کد خبر: 1045487
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

شاید تاکنون نام کلاب هاوس را شنیده باشید. این پلتفرم جدید در شبکه‌های اجتماعی شهرت خود را تا حدی مبتنی بر انحصارپذیری ساخته است. برای ورود باید از طرف دوستتان دعوت نامه داشته باشید، گرچه ممکن است به زودی تغییر کند. آنچه که باید از کلاب هاوس بدانید در این مقاله آورده شده‌است، همراه ما باشید.

کلاب هاوس چیست؟
کلاب هاوس یک برنامه رسانه اجتماعی است که ارزش پیشنهادی منحصر به فرد و جذابی دارد. کلاب هاوس مانند این است که پخش زنده با پادکست ترکیب شود. کاربران برنامه می‌توانند با تمرکز بر طیف گسترده‌ای از موضوعات به اتاق گفتگو بپیوندند یا ایجاد کنند و گفتگوها فقط از طریق صدا انجام می‌شوند.

در هر زمان مشخص، چند هزار اتاق وجود دارد که در آن افراد از سراسر جهان در مورد برنامه ها، مشاغل و علایق مختلف در این برنامه گفتگو می‌کنند.
در تحلیل ما، سه عامل اساسی وجود دارد که برنامه کلاب هاوس را به یک بستر رسانه‌ای درخشان و مطبوع تبدیل می‌کند :

ترس از دست دادن

انحصار

فرصت طلبی

با اینکه این برنامه زمان زیادی نیست که به زمره شبکه‌های اجتماعی اضافه شده است اما مردم وقت زیادی را در برنامه کلاب هاوس می‌گذرانند، و پیش بینی می‌کنند و به دنبال مکالمه در مورد موضوعات مورد علاقه خود می‌گردند این موضوعات می‌تواند برای گوش دادن باشد و یا مورد توجه قرار گیرد.

چگونه می توانید به کلاب هاوس دعوت شوید؟

در حال حاضر، شما نمی‌توانید بدون دعوت به کلاب هاوس بپیوندید. اگر کاربر آیفون هستید و اگر این مورد برای شما جالب است، می توانید برنامه را بارگیری کرده و نام کاربری را رزرو کنید. اما ظاهراً این برنامه قصد دارد به زودی برای عموم مردم گسترش یابد. دو دلیل برای اینکه هنوز اینکار را انجام نداده است بیان شده:

هدف آن ساختن جامعه به آرامی است و عجله‌ای ندارد.

برای آماده سازی ویژگی هایی است که کمک خواهد کرد که آن نیز مستلزم اضافه شدن عده‌ زیادی از مردم است.

در سایت این برنامه آمده است: "ما در حال ساختن کلاب هاوس برای همه هستیم و تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر آن را در دسترس جهانیان قرار دهیم."

آنچه بازاریابان باید درباره برنامه کلاب هاوس بدانند؟

اگر بازاریاب یا صاحب مشاغل هستید، شبکه اجتماعی کلاب هاوس فرصتی شگفت انگیز برای تاسیس خود یا نام تجاری به عنوان منبع اصلی ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید محصولات، خدمات یا رویدادها را تبلیغ کنید.

فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند یا داستان بنیان گذاری خود، برقراری ارتباط با مشتریان، دریافت بازخورد محصول، اجرای گروه‌های کانونی بداهه و ایجاد آگاهی از بازاریابی برای شرکت در کلاب هاوس آماده است. صرفاً می‌توانید از نظر ارتباطات دنیای واقعی با دنیای مجازی که منجر به تجارت می شود، بسازید. می‌توانید لینک کلاب هاوس خود را در بیو اینستاگرام منتشر کنید و برعکس.

انواع مختلف اتاق در برنامه کلاب هاوس کدام است؟

به طور پیش فرض، اتاق ها عمومی هستند و برای همه افراد موجود در برنامه در دسترس است (به این اتاق ها اتاق های "باز" ​​گفته می شود)

با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که بخواهید اتاق های کوچک‌تر، صمیمی‌تر یا هدفمندتری ایجاد کنید.

در کلاب هاوس 3 نوع اتاق دیگر را نیز می‌توانید انتخاب کنید:

اتاق‌های اجتماعی: اتاق های اجتماعی به شما امکان می‌دهند فقط با افرادی که دنبال می‌کنید صحبت کنید.

اتاق‌های بسته: اگر می‌خواهید فقط با افراد خاص صحبت کنید، یک اتاق بسته (معروف به خصوصی) ایجاد کنید. سپس می‌توانید افراد را دعوت کنید تا آن‌ها را به اتاق دعوت کند.

اتاق‌های استقبال: به طور پیش فرض، این‌ها اتاق‌های خصوصی هستند. منظور فضاهای جدید جهت گیری عضو است.

چگونه می توانم بیشتر دعوتنامه های برنامه Clubhouse دریافت کنم؟

پس از ورود، احتمالاً مشتاق خواهید بود که از همه دوستان خود برای پیوستن به برنامه دعوت کنید. متأسفانه، هر عضو هنگام عضویت فقط دو دعوتنامه دارد.

با این حال، با شرکت بیشتر در برنامه، دعوت های بیشتری پاداش خواهید گرفت. اطمینان حاصل کنید که اتاق هایی را شروع می‌کنید، در مکالمات شرکت می‌کنید و از افراد دعوت می‌کنید (در صورت امکان). با انجام این کار، کلاب هاوس به مرور دعوت نامه های بیشتری برای شما ارسال می کند.

چگونه نمایه برنامه Clubhouse خود را تنظیم کنم؟

مانند هر شبکه اجتماعی، بهینه سازی نمایه شما بسیار مهم است. در واقع، به اعتقاد ما بهینه سازی پروفایل یا نمایه در برنامه کلاب هاوس از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا به طور منظم از طریق پروفایل افرادی که در اتاق‌های مشابه  شرکت می کنند بازدید می‌شوند.

دلیل دیگر اهمیت آن این است که همانطور که اشاره کردیم کلاب هاوس به شما امکان می‌دهد به پروفایل‌های توییتر و اینستاگرام خود لینک دهید و این تنها پیوندهای زنده در نمایه شما هستند.

در مورد بیو، بهترین روش های بهینه سازی شما تقریباً مشابه سایر شبکه‌های اجتماعی است:

مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط را در بیوگرافی خود وارد کرده‌اید تا اعضای دیگر بتوانند شما را پیدا کنند.

برای عکس بیوگرافی خود از یک عکس نزدیک و با کیفیت بالا استفاده کنید. این مورد به ویژه در کلاب هاوس بسیار مهم است زیرا در صفحه نمایش های کوچک نیز مشاهده می‌شود.

شامل شرح حالی باشد که چگونه شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید.

چگونه رویداد برنامه کلاب هاوس خودم را ایجاد کنم؟

هنگامی که برای مدتی در برنامه کلاب هاوس حضور داشتید، ممکن است برای برنامه ریزی و میزبانی رویداد خود احساس آمادگی کنید.

برای انجام این کار، روی نماد تقویم (معروف به "بولتن") در وسط بالای صفحه خود کلیک کنید و سپس دکمه plus را در بالا سمت راست فشار دهید.

اکنون می توانید رویداد خود را نامگذاری کنید، تاریخ و زمان را انتخاب کنید، میزبان مشترک یا مهمان را اضافه کرده و شرح رویداد را اضافه کنید.

اگر می خواهید سایر کاربران را به رویداد خود دعوت کنید، کافی است روی رویداد خود کلیک کنید و نحوه دعوت از افراد را انتخاب کنید:

با کلیک بر روی "اشتراک" پیوندی برای شما ارسال می شود.

با کلیک بر روی "Tweet" یک دعوتنامه آماده می شود که می توانید در توییتر ارسال کنید

"کپی پیوند" پیوند را به کلیپ بورد شما کپی می کند.

بخاطر بسپارید که میزبانی از سه اتاق و رویداد برای تهیه باشگاه کلاب هاوس خود ضروری است. بنابراین اگر می دانید که می خواهید یک باشگاه راه اندازی کنید، بهترین زمان برای شروع برگزاری اکنون است!

چگونه کلاب هاوس را حذف می کنید؟

بنابراین، چه اتفاقی می افتد اگر شما را دعوت به کلاب هاوس کنید اما می خواهید از شر آن خلاص شوید؟

جک مورس یک قسمت مفصل درباره حذف کلاب هاوس  و داده برنامه نوشت اما به راحتی می توان گفت که خلاص شدن از حساب خود یک روند ساده نیست.

هیچ گزینه یا دکمه ای برای حذف حساب کلاب هاوس شما در داخل برنامه وجود ندارد. شما باید مستقیماً با کلاب هاوس تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید داده های شما را حذف کنند.

در سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامه آمده است: لطفاً به حساب خود وارد شوید یا با ما در    support@alphaexplorationco.com  تماس بگیرید. از آنجا مشخص نیست که کلاب هاوس با چه سرعتی درخواست شما را پیگیری می کند. بنابراین ، ممکن است ورود به کلاب هاوس دشوار باشد ، اما ترک آن سختتر خواهد بود.

منبع: نیک فالوور

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار