کد خبر: 1045435
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
معاون بهره‌ برداری شرکت فولاد مبارکه:
عباس اکبری محمدی، از عزم پولادمردان فولاد مبارکه در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در ارتقای تولید و توجه ویژه به ارتقای جایگاه فولاد مبارکه در سطح ملی و بین‌المللی در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» که محور اصلی آن تولید است، افزود: رمز بقای شرکت‌ها در تولید پایدار تجلی می‌یابد. در این راستا فولاد مبارکه همگام با دیگر بخش‌های صنعت فولاد کشور همواره در این مسیر حرکت کرده و موفقیت‌های سال گذشته و همچنین فروردین‌ماه سال جاری و ثبت رکوردهای پی‌درپی حاکی از آن است که ما قدرتمند در راستای تقویت تولید و ارتقای جایگاه تولید در فولاد مبارکه قدم برمی‌داریم.

وی در خصوص ثبت رکوردهای فروردین‌ماه یادآور شد: افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید در نواحی آهن‌سازی، فولادسازی، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا در آغازین ماه سال، علی‌رغم محدودیت‌های موج چهارم کرونا، نشان از برنامه‌ریزی دقیق، حمایت‌های مدیریت عالی شرکت و همچنین همراهی کارکنان باغیرت این شرکت دارد.

اکبری در ادامه به رکوردهای ثبت‌شده در فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: واحدهای احیای مستقیم بیش از 729 هزار تن تولید داشته‌اند که این میزان نسبت به 716 هزار تن سال قبل، بیش از 13 هزار تن افزایش نشان می‌دهد؛ ضمن اینکه در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نیز حماسه‌ای دیگر با 700 هزار تن تولید خلق شد. این میزان تولید نسبت به آخرین رکورد فولادسازی به میزان

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه  662ابراز داشت: هزار تن که مربوط به اسفند 99 بود، بیش از 38 هزار تن افزایش داشته است. همچنین دو  رکورد 141 و 144 ذوب هم در کارنامه درخشان ناحیه فولادسازی در فروردین‌ماه امسال به ثبت رسید.

وی در خصوص رکوردشکنی سایر نواحی تصریح کرد: ناحیه نورد سرد نیز همچون نواحی دیگر حماسه آفرید و در واحدهای بازپخت‌ شماره 2 و 3 ، تولید قلع‌اندود و    برش   قلع‌اندود، رکورد جدید به ثبت رسید. در واحد احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا نیز با تولید بیش از 131 هزار تن آهن اسفنجی، رکورد جدیدی با بیش از 1000 تن افزایش تولید نسبت به رکورد قبلی ثبت شد. تمام این موفقیت‌ها حاکی از این است که مسیر فولاد مبارکه برای تولید حداکثری در سال 1400 هموار شده و امید است با همت کارکنان و مدیران شرکت، همدلی و هماهنگی بین تمامی   ارکان و حمایت‌های مدیریت عامل، نه‌تنها بتوانیم برنامه تولید 1400 را محقق کنیم، بلکه فراتر از برنامه، با تحقق اهداف شرکت، شعار امسال را جامه عمل بپوشانیم.

اکبری نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل موفقیت شرکت‌ها معرفی کرد و افزود: مهم‌ترین نقش در تحقق اهداف و رسیدن به این رکوردها در شرکت فولاد مبارکه قطعا نیروی انسانی متعهد آن است. با همت و تلاش و انگیزه روزافزون این کارکنان و همچنین انسجام تیم مدیریتی و تیم عملیاتی شرکت این دستاوردهای مهم در شرکت رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در تولید همواره اولویت ما تأمین بازار داخل و نیازمندی‌های صنایع داخلی بوده است؛ به همین منظور تولید محصولات ویژه برای جوابگویی به بازار داخل و در پی آن صادرات و حضور در بازارهای خارجی در برنامه تولید ما قرار دارد. این امر علاوه بر ارزآوری باعث ارتقای جایگاه فولاد مبارکه در بازار بین‌المللی می‌شود. در این خصوص در سال 1400 برنامه مدونی برای تولید محصولات صادراتی داریم  و امیدواریم با همکاری دولت و سایر ارگان‌های ذی‌ربط محقق شود.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در پایان از تلاش و همت همکاران عزیز در واحدهای تولیدی، پشتیبانی و ستادی و همچنین پیمانکارانی که در خطوط مختلف تولید مشغول فعالیت هستند و برای رسیدن به اهداف شرکت تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر