کد خبر: 1045408
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس تهران از هم اکنون خود را برای عملیات بزرگ انتخابات آماده کرده از افزایش ۱۵‌درصدی شعب رأی خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح ظفر که روز گذشته در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، توضیح داد: امروز اولین مرحله از طرح ظفر در سال‌۱۴۰۰ و یازدهمین مرحله از آن از زمان اجرا در مناطقی مثل هرندی، فرحزاد، شوش و مولوی اجرا شد. وی ادامه داد: در جریان طرح هزارو ۲۲۶‌کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۳۵ قاچاقچی دانه درشت هم دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: ۳۸‌نفر از اراذل و اوباش هم که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند. وی ارزش ریالی مواد‌مخدر کشف شده را ۲۰‌میلیارد تومان اعلام کرد. سردار رحیمی در توضیح کشف محموله بزرگ شیشه هم گفت: باندی که قصد داشت در پوشش بار تریلی ۴۳۷‌کیلوگرم مخدر شیشه به تهران قاچاق کند منهدم شد و اعضای آن در تهران دستگیر شدند.

وی درباره لغو طرح ترافیک که از روز گذشته عملیاتی شده است، گفت: بنا به درخواست پلیس و فرماندهی ناجا این اقدام صورت گرفت. اگرچه زحمت پلیس بیشتر خواهد شد و کار همکاران من مضاعف می‌شود، اما برای اینکه بار حمل و نقل عمومی را بکاهیم و به سلامت مردم کمک کنیم، این پیشنهاد را دادیم. در شب‌های احیا مردم شاید بخواهند از خودرو‌های شخصی استفاده کنند، بنابراین درخواست لغو ممنوعیت تردد را هم داشتیم.

رئیس پلیس تهران درباره برگزاری انتخابات هم گفت: پلیس از هم اکنون خود را برای عملیات بزرگ انتخابات آماده می‌کند. در تهران هر چهار انتخابات برگزار می‌شود و چهار صندوق در هر شعبه خواهد بود. تعداد شعبات در تهران نیز ۱۵‌درصد افزایش داده شده‌است. رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: کار بزرگ امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و تاکنون تخلفی در زمینه انتخابات نداشتیم. وی درباره واکسیناسیون مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: طی صحبت‌های روز گذشته مقرر شد از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع سهمیه‌ای واگذار شود.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: واکسیناسیون در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پایین‌ترین رده آغاز خواهد شد، کسانی که با مجرمان و متهمان بیشتر درگیر هستند در اولویت هستند. سردار رحیمی درباره تجمع چند روز اخیر مالباختگان گفت: انتظار پلیس این است برای تجمعات مجوز‌های لازم اخذ شود و مالباختگان بدانند پلیس کنار آن‌ها است و شکل برخورد ما مدارا کردن و برخورد مهربانانه با آن‌ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار