کد خبر: 1045336
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

جزیره ی کیش سرزمین سواحل مرجانی و غروب های دل انگیز و زیباست که سفر به آن تجربه ای بی تکرار و بیادماندنی خواهد بود . این جزیره در جنوب ایران و در میان آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و با وجود امتیازات فراوان و جاذبه های متنوع به یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است .  تا جائیکه به یکی از برترین قطب های گردشگری ایران تبدیل شده و هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از گوشه و کنار کشورمان است .

جزیره کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوبت است و به خصوص در فصل گرم پیش رو دما و میزان رطوبت شرایط را برای برخی مسافران سخت خواهد نمود . اما هستند کسانیکه ترجیح می دهند در این زمان به کیش سفر کنند تا همزمان هم از قیمت پایین تورها بهره مند شوند و هم از فستیوال های مختلف و قیمت های پائین اجنای بهره مند شوند . سفر به جزیره کیش در ماههای گرم سال مزایای دیگری نیز دارد که از میان آن ها میتوان به آبهای گرم اشاره کرد  . در این برهه از سال میتوانید ساعت ها در آبهای گرم شنا کرده و هم پوستتان را برنزه کنید . در ضمن بهتر است زمانی را به تفریح در یکی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه یعنی پارک آبی اوشن اختصاص دهید .

در ادامه تور کیش ارزان سفر باتو با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه  های تفریحی کیش را به شما عزیزان معرفی نمائیم :

تم پارک آبی اوشن

پیشنهاد می کنیم حین اقامت در این جزیره زیبا ، حداقل یک روز را به تفریح و خوشگذرانی در این مجموعه منحصر بفرد اختصاص دهید . بهتر است بدانید پارک آبی اوشن بیش از پنج و نیم هکتار وسعت دارد و اولین تم پارک آبی ایران و اولین پارک آبی روباز ایران محسوب می گردد . برای تکمیل اطلاعاتتان بهتر است بدانید این مجموعه بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی و ساخته شده‌ و علاوه بر وجود دهها بازی و سرگرمی مهیج ، داستانی زیبا را روایت می کند .

در ادامه باید گفت این مجموعه در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و به سرعت پرطرفدار گردید . اوشن از قسمت های مختلف تشکیل شده و دارای سیزده راید و چهار استخر شنا و یک سالن اسپا است . پارک آبی اوشن همچنین دارای امکانات متنوع دیگر نظیر دو سالن غذا خوری ، چهار بوفه فروش نوشیدنی و دو مرکز خرید است .

باید افزود این مجموعه توانسته فضا را برای استفاده بانوان آماده کند و در برخی از روزهای هفته به استفاده بانوان اختصاص یافته است .  در این مجموعه یکی از بلندترین سرسره‌ های آبی منطقه خاورمیانه را می بینید که حدود بیست و چهار متر ارتفاع دارد . علاوه بر این در سیزده  راید مختلف دیگر در تم پارک آبی اوشن طراحی شده که برخی از مهیج ترین آنها عبارتند از : راشین ، پیچالوپ،  آدرنالین ، رالی راید،  آناکوندا دینگل ، راید گرداب و ... .

و همه این بازی های مهیج روزی سراسر شاد را برایتان رقم می زند . باید افزود این پارک آبی دارای چهار استخر شنا در ابعاد مختلف است که شنا را برای تمام سنین مهیه نموده است . استخر آبان برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است (Adult Pool) . استخر آبتین که برای نوجوانان طراحی شده (Teen Pool) ، و استخرهای رابو و دینگو که برای تمامی سنین مناسب اند .

باغ پرندگان

باغ پرندگان یکی از مجموعه های دیدنی و بسیار پرطرفدار در جزیره کیش است که از بخش های مختلف و بسیار جذاب تشکیل شده است و با تهیه یک بلیط قادر به تماشای همه آن ها خواهید بود . این مجموعه بالغ بر سه هکتار وسعت دارد و از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون بطور میانگین روزانه پذیرای بیش از پانصد گردشگر است .

تور استانبول ارزان سفر باتو را از دست  ندهید.

باغ پرندگان دارای دو قسمت جداگانه بوده ، که در یکی از آن ها برخی از پرندگان در قفس نگهداری می شوند . و اطلاعات جامعی در کنار هر قفس درج شده که به شما کمک می کند اطلاعات جامعی در مورد آن گونه بدست آورید . و در دومین که دو هکتار وسعت دارد ، پرندگان آزادنه در حال زندگی هستند . در مجموع بیش از پنجاه و پنج گونه از پرندگان آسیایی ، آفریقایی و امریکایی در این مکان نگهداری می شوند  .

پارک دلفین ها

پارک دلفین ها در داخل مجموعه باغ پرندگان قرار دارد و با تهیه یک بلیط قادر خواهید بود از هر دو مکان دیدن کنید . این مجموعه در ساحل مرجانی کیش و در انتهای بلوار خلیج فارس قرار دارد و حدود یکصد هکتار وسعت دارد . با تور ترکیه سفر باتو آنلاین تور بخرید.

پارک دلفین ها در نوع خود بی نظیر بوده و بهتر است بدانید اولين دلفيناريوم ايران است . در این مجموعه از نمایش شاد و مفرح این پستانداران باهوش و دوست داشتنی لذت خواهید برد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار