کد خبر: 1045288
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
اتاق بازرگانی اصفهان با همکاری اتاق دوستی سریلانکا برگزار کرد ؛
اتاق بازرگانی اصفهان با همکاری اتاق دوستی سریلانکا با هدف گسترش مراودات تجاری دو کشور در زمینه طلا، جواهر و سنگهای قیمتی اقدام به برگزاری نشست طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی با حضور فعالان اقتصادی دو کشور نمود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نشست طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی با حضور اعضای هیات مدیره انجمن طلا و جواهر اصفهان و رئیس اتاق دوستی سریلانکا و معاون اسبق دانشگاه کلمبو برگزار شد.

در این رویداد که به صورت مجازی برگزار شد، فعالان اقتصادی استان اصفهان با همتایان سریلانکایی خود در زمینه  ایجاد و گسترش مناسبات تجاری دو کشور در حوزه طلا، جواهر و سنگهای قیمتی به بحث و گفتگو پرداختند.

آشنایی انجمن طلا ، جواهر و سنگهای قیمتی اصفهان  با همتای سریلانکایی، امکان انتقال تکنولوژی و همچنین آگاهی دو طرف در جهت پیشبرد ظرفیت های موجود از اهداف مهم این نشست بود.

حاضرین در این نشست ابراز امیدواری کردند تا با رفع تحریم های ظالمانه، ارتباطات تجاری دو کشور در کلیه زمینه ها به ویژه  در حوزه طلا، جواهر و سنگهای قیمتی  افزایش پیدا کرده و با تسهیل فرآیند تجارت، مروادات دو کشور گسترش یابد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر