کد خبر: 1045240
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با ارسال بخشنامه‌ای، دستورالعمل «همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان پیمانی» را به ادارات کل آموزش‌وپرورش، ابلاغ و تاریخ اجرای این بخشنامه را یکم فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، «دستورالعمل همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان پیمانی» را جهت اطلاع و اقدام لازم به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس بند (۲) این بخشنامه، حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی، معادل صد‌درصد حقوق و مزایای این گروه از کارمندان تعیین می‌گردد. بر این اساس، از تاریخ اجرای بخشنامه، برای محاسبه معادل طبقه و رتبه کارمندان قرارداد کار معین جهت تعیین حقوق و مزایا، رعایت شرایط احراز شغل، ارتقای طبقه و رتبه بر اساس مقررات حاکم بر کارمندان پیمانی الزامی است. همچنین بر اساس این بخشنامه برخورداری کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) از مرخصی استحقاقی، استعلاجی، بدون حقوق، اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه، بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار