کد خبر: 1045091
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی داریم، گفت: سپاه و بسیج به مسئولان برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در چابهار، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی در استان سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد سپاه و بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی در استان سیستان و بلوچستان یک عملکرد بسیار بلند و مفصل است که مردم از این عملکرد اطلاع دارند و در اقصی نقاط کشور از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما از این اقدامات و عملکرد رضایت نداریم، افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر این است که باید به مناطق محروم، به ویژه استان سیستان و بلوچستان توجه بیشتری شود. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی، به ویژه در مناطق حاشیه شهر‌ها و محلات داریم و در این راستا، ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و مستضعفان حاشیه شهر‌های استان را در دستور کار داریم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در زمینه سازندگی در استان نیز بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان و بسیج سازندگی سازمان بسیج در زمینه اشتغال و کارآفرینی برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کنند که همه رده‌های انقلاب اسلامی در سپاه، اعم از قرارگاه قدس نیروی زمینی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و سازمان بسیج، تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم مضاعف خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه ایران اسلامی یکی از راهبردی‌ترین سرزمین‌های جهان است، به همین جهت در مسائل بین المللی و مسائل منطقه‌ای تأثیر گذار است، ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان و سواحل مکران یکی از اصلی‌ترین سرزمین‌های این منطقه راهبردی به واسطه حضور در شاهراه بین المللی و دریای عمان است که ۶۰ درصد از منابع انرژی جهان از منطقه پیرامونی خلیج فارس تأمین می‌شود. این استان یک منطقه بسیار راهبردی به جهت دسترسی به عمق منطقه آسیا از سوی بیگانگان است که به این منطقه چشم طمع داشته و دارند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: کاری را که آغاز کرده‌ایم با همکاری دولت و وزارت مسکن و شهر‌سازی است و کار‌های گسترده بسیاری در امر تأمین زیرساخت‌های استان انجام شده و کار‌های بسیاری در دستور کار است. وی اظهار داشت: سپاه و بسیج به کمک مسئولان استانی و وزارتخانه‌های کشور آمده است تا مشکل حاشیه نشینی در این استان حل شود و مذاکرات و گفتگو‌های ما مبنی بر این است که با پای کار آوردن تمام ظرفیت‌ها بتوانیم این مشکل را حل کنیم و در خدمت مردم به ویژه مردم حاشیه نشین باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار