کد خبر: 1045042
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
ادای احترام وزیر راه و شهرسازی در گلزار شهدای اصفهان؛
وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت سردار سرافراز حجازی و بازدید از چند پروژه‌ عمرانی دیدن و از مدل و برنامه بازآفرینی همت‌آباد استقبال کرد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت سردار سرافراز حجازی و بازدید از چند پروژه‌ عمرانی وارد استان اصفهان شد و در بدو ورود مورد استقبال علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر نیمروزی خود به استان اصفهان پس از رسیدن به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی از پروژه احداث سالن خارجی این فرودگاه بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پروژه بازآفرینی محله همت آباد، از این طرح و برنامه بعنوان یک الگوی ملی در حوزه بازآفرینی استقبال کرد و راهکارهای عملی برای تکمیل آن را ارائه داد. 

اسلامی با بیان اینکه همت‌آباد، همان بافت فرسوده ای است که با پیشینه اسکان غیررسمی در اصفهان شکل گرفته است اظهار کرد: اين پروژه ضمن ايجاد فضای مناسب براي اسكان شهروندان، دسترسی‌های بهتری به بزرگراه‌های اطراف و همچنين عبور و مرور ايجاد می‌كند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این بازدید تشریح کرد: پروژه همت‌آباد اصفهان، مدل و برنامه‌ای از بازآفرینی در وسعت بزرگ است که نخستین بلوک بازسازی منازل آن با ظرفیت ۲۴ واحد تکمیل شده است.

وی افزود: حدود 75 هکتار از بافت فرسوده اصفهان مربوط به محله همت آباد است و این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های بازآفرینی در شهر اصفهان محسوب می‌شود که با حمایت و اعتماد مردم به خوبی در حال پیشرفت است.

وزیر راه و شهرسازی درادامه این سفر با حضور در گلزار شهدای اصفهان ضمن شرکت در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سرافراز، جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر