کد خبر: 1044829
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از راه اندازی مرکز شتاب دهی ساخت داخل با هدف ارایه خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی در این پارک خبر داد.

عبدالرضا واعظی  پس از مراسم افتتاح این شتاب دهنده با بیان اینکه این مرکز به تیم های متقاضی ایجاد کسب و کارهای نوپا در حوزه ساخت و تولید خدمات ارایه می کند، افزود: با استقرار این شتاب دهنده، ایده های حوزه های مکانیک، ساخت و تولید، بومی سازی و مهندسی معکوس محصولات وارداتی در استان با شتاب بیشتری تجاری سازی خواهند شد.

وی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز کسب و کار و استارتاپ های استانی در موضوعات مرتبط با این شتاب دهنده، اظهار داشت: هدف از این اقدام ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی های کارآفرینی و نشست های تخصصی، کلاس ها و کارگاه های استارتاپی برای توسعه کسب و کارهای فناور محور است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: این شتاب دهنده، سومین شتاب دهنده مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی است و خدمات استقرار، مشاوره، مانیتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتابدهی ارایه می کند.

واعظی، ادامه داد: این شتاب دهنده با برگزاری کارگاه ها، همایش ها و ارائه مشاوره کسب و کار برای تیم های پیش شتابدهی، زمینه لازم برای تجاری سازی استارتاپ ها و استقرار آن ها در پارک علم و فناوری را فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان شیمی پژوهش صنعت و مدیر شتاب دهنده ساخت داخل نیز در این مراسم گفت: این شتاب دهنده به کسب و کارهای نوپا در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید خدمات مالی، فکری، تجربی و مشاوره ای ارایه خواهد کرد.

حبیب زاده، افزود: ارتباط دهی تیم ها به شبکه ای از سرمایه گذاران، متخصصان و رهبران تجاری و مشارکت در زمینه برپایی نمایشگاه جشنواره و تورهای علمی از دیگر خدمات این شتاب دهنده به ایده های فناورانه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر