کد خبر: 1044773
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند پس از شکست تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: داوران تحت تاثیر نیمکت حریف علیه این تیم سوت زدند.
رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند پس از شکست تیمش مقابل سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال به ایسنا گفت: بازی سختی مقابل سن ایچ داشتیم. با این حال از ابتدای بازی بر این تیم مسلط بودیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که با بدشانسی و بی دقتی از دست رفت و بازی خوبی ارائه دادیم، اما درست در دو موقعیتی که قبلا هم در این خصوص به بازیکنانم هشدار داده بودم گل خوردیم.

لک افزود: استفاده نکردن از موقعیت‌های مناسب از مهمترین ضعف‌های تیم ما در این بازی بود که امیدوارم برای دیدار‌های آتی این مشکل را برطرف کرده و روند بهتری را داشته باشیم.

لک که از عملکرد داوران در بازی‌های اخیر تیمش گلایه دارد در خصوص داوری این دیدار هم گفت: داوران در این هفته‌های حساس در روند و نتیجه‌ی بازی تاثیرگذار هستند و متاسفانه در این بازی داور خطای هند ما را می‌بیند، اما پنالتی صد در صد را به بهانه‌ی ندیدن سوت نمی‌زند.

سرمربی کراپ الوند خاطرنشان کرد: در این دیدار تیم داوری تحت تاثیر و فشار نیمکت حریف قرار گرفت و خیلی با مراعات سوت زدند در حالیکه می‌توانستند پنالتی که در نیمه اول ندیدند را در نیمه دوم با توجه به شرایط ایجاد شده در بازی به نفع بازیکنان ما سوت بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار