کد خبر: 1044730
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که در سال گذشته 236 روستای دیگر این استان از نعمت گاز برخوردار شد گفت: با اقدامات انجام شده هم اکنون ضریب نفوذ گازطبیعی در سرجمع شهری و روستایی خراسان رضوی به 98.7 رسیده است.

حسن افتخاری با اشاره به استفاده بهینه خراسان رضوی از ظرفیت قانونی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید اظهار کرد: براساس آخرین بررسی هاي انجام شده، ۲۷۳۳ روستای واجد شرایط با 533 هزار و 781 خانوار در استان وجود دارد که از این تعداد تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۲۴۵۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۰۲ هزار و ۳۵۱ خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند شدند.

وی با بیان این مطلب که در سال گذشته ۲۳۶ روستای خراسان رضوی با 25هزار خانوار گازرسانی شده است افزود: برای گازرسانی به این تعداد خانوار، ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شد.

افتخاری ادامه داد:هم‌اکنون عملیات گازرسانی به ۱۶۰ روستای دیگر استان هم در حال اجرا است که با تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها، شاهد برخورداری ۲۰هزار خانوار دیگر از نعمت الهی گاز و ارتقای ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی واجدشرایط به 98.9 خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد:درحال حاضر ضریب نفوذ گازطبیعی خراسان رضوی در سرجمع شهری و روستایی به 98.7 رسیده است. یادآور می شود؛ پویش سبز گازرسانی کشور در مرداد ماه سال گذشته با حضور وزیر نفت، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامي، مدیر عامل شرکت ملی گاز و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای از خراسان رضوی آغاز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار