کد خبر: 1044666
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
مرد افغان که متهم است در جریان حادثه‌ای هولناک به طفل ۱۷‌ماهه‌اش تعرض کرده و مرگ کودک را سبب شده‌است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  اول فروردین‌ماه زن جوانی وحشت زده وارد یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران شد و از کادردرمان برای نجات دختر ۱۷‌ماهه‌اش درخواست کمک کرد.

او گفت: ساعتی قبل دخترم را نزد پدرش گذاشتم و برای خرید خانه را ترک کردم. وقتی به خانه برگشتم دیدم که حال بچه خیلی بد شده برای همین سراسیمه او را به بیمارستان آوردم تا برای نجات جانش تلاش کنید. تیم پزشکی در اولین معاینه متوجه شدند که نوزاد مورد آزار قرار گرفته بنابراین در حالی که تلاش برای نجات کودک را در دستور کار خود قرار دادند پلیس را هم از ماجرا با خبر کردند. با حضور مأموران پلیس پدر طفل به عنوان مظنون بازداشت شد. او در تحقیقات پلیسی به جنایت سیاه اعتراف کرد. هفت روز بعد از حادثه و در حالی که بررسی‌ها در جریان بود از بیمارستان خبر رسید که نوزاد به علت شدت جراحت جانش را از دست داده است. بعد از آن بود که متهم ۴۰‌ساله که امین نام دارد به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و از سوی هیئت قضایی مورد تحقیق قرار گرفت و بار دیگر به جنایت هولناک اعتراف کرد. متهم گفت: من صاحب پنج فرزند هستم و سارینا ششمین بچه من بود که گرفتار وسوسه شیطانی شدم. با کامل شدن تحقیقات پرونده متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در نوبت رسیدگی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار