کد خبر: 1044647
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران از در دستور کار قرار گرفتن اجرای طرح پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی قناعت کار، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران از در دستور کار قرار گرفتن اجرای طرح پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر خبر داد و بیان کرد: این دادسرا جمع‌آوری معتادان متجاهری را که در پارک‌ها، خیابان‌ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد‌مخدر می‌کنند، به جد پیگیری می‌کند.

معاون دادستان تهران خاطر نشان کرد: بر این اساس دادستانی تهران طرح جامع پاکسازی شهر تهران از لوث این افراد را در سال جاری با جدیت پیگیری می‌کند تا بتواند گام مؤثری برای تحقق این امر و درمان معتادان بردارد.

وی به گوشه‌ای از اقدامات این دادسرا در ابتدای سال جاری برای درمان معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر و اداره کل بهزیستی استان تهران یک هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع‌آوری شده که تعدادی از این افراد زن هستند.

قناعت کار بیان کرد: این معتادان پس از غربالگری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و تحت درمان هستند.

وی با تأکید بر اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به طور مستمر پیگیری می‌شود، افزود: تمامی مراحل اجرای طرح از مراحل غربالگری تا بازپروری معتادان با نظارت نماینده دادستانی انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این طرح‌های متفاوتی از سوی دستگاه‌های مختلف به اجرا درآمده و بنا بوده در آن معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شوند، اما چرخه معیوب جمع‌آوری و بازپروری معتادان هیچ‌گاه اجازه نداده تا چهره شهرها، خصوصاً پایتخت، از معتادان متجاهر پاک شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار