کد خبر: 1044634
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
یوسف ارجونی:
مسئول سازمان بسیج مداحان در خصوص اقدامات سازمان بسیج مداحان در زمینه کمک های مومنانه گفت: مجموعا ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج مداحان تهیه و توزیع گردیده که ارزش هر یک از این بسته ۳۰۰ هزار تومان بود.

سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان در خصوص اقدامات اخیر سازمان بسیج مداحان در زمینه کمک‌های مومنانه طی سخنانی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از سال گذشته مجموعه بسیج مداحان نیز همانند مجموعه‌های دیگر به پای کار کمک های مومنانه آمده است.

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج مداحان
وی به برگزاری مراسم‌های خیریه در ولادت‌های مختلف در سطح کشور توسط سازمان بسیج مداحان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ مجموعا ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج مداحان تهیه و توزیع گردیده که ارزش هر یک از این بسته ۳۰۰ هزار تومان بود.

ارجونی از آزاد سازی ۳۰۴ نفر از زندانی جرائم غیر عمد توسط سازمان بسیج مداحان خبر داد و افزود: یک جریان و حرکت عمومی بسیار خوب در سال ۹۹ و سازماندهی شده توسط هیئت‌ها و مداحان سبب آزاد سازی این زندانیان و بازگشت آنان به اغوش گرم خانواده هایشان شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان با بیان این که در سال ۹۹ تقریبا ۵۰۰۰ نفر از مداحان و جامعه ستایشگری خون اهدا کرده اند، ادامه داد: پویش نان رایگان برای نیازمندان، تهیه ۱۷۰۰۰ بسته نوشت افزار برای دانش اموزان نیازمند و کمک‌های نقدی هیئات مذهبی از دیگر اقدامات سازمان بسیج مداحان در جهت نهضت کمک‌های مومنانه بوده اند.

وی از تهیه ۸۵ سری جهیزیه توسط سازمان بسیج مداحان و توزیع آن بین زوج‌های جوان خبر داد و مطرح کرد:تا کنون بیش از ۲۰۰۰ مورد مراسم مجازی مذهبی در سطح کشور برگزار شده است.

ارجونی به ضد عفونی مساجد و حسینه ها، تهیه آبمیوه برای کادر درمان، تولید ماسک، تهیه و توزیع غذای گرم و ساخت منازل در مناطق محروم توسط سازمان بسیج مداحان اشاره کرد و گفت: حضور ستایشگران در بخش‌های کرونا و در جمع کادر درمان از دیگر فعالیت‌های جامعه مداحان بسیجی بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا مداحان بسیجی به صورت داوطلبانه در مراسم خاکسپاری متوفیان کرونایی در آرامگاه‌ها حضور یافته و به مداحی برای خانواده‌های داغدار این عزیزان پرداخته اند.

وی با بیان این که موارد فوق فقط بخشی از موارد فعالیت جامعه مداحان و ستایشگران بسیجی است، خاطرنشان کرد: امسال هم در ماه مبارک رمضان جامعه‌ی مداحان بسیجی و ستایشگران نهضت ملی و سراسری کمک‌های مومنانه را ادامه خواهند داد.

ارجونی به آغاز مرحله جدید کمک‌های مومنانه از ابتدای ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در روز شهادت امیرالمومنین (ع) سازمان بسیج مداحان به توزیع یکپارچه‌ی بسته‌های معیشتی در سراسر کشور خواهد پرداخت.

مسئول سازمان بسیج مداحان ادامه داد: مجموعه جامعه ستایشگران وهیئتی‌ها تا به امروز بیشترین نگاه را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته اند.

یوسف ارجونی اضافه کرد: با شرایط پیش آمده کرونایی در بستر‌های مجازی داخلی و در صفحات اجتماعی مداحان برنامه ریزی‌هایی جهت برگزاری مراسمات مذهبی به صورت مجازی صورت گرفته است.

یکی از استفاده‌های صحیح از بستر فضای مجازی برگزاری مراسمات مذهبی به صورت مجازی است
مسئول سازمان بسیج مداحان برگزاری مراسمات به صورت مجازی را برکت فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده درست از فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده‌ی از فضای مجازی باید استفاده درست و صحیح بوده و که یکی از استفاده‌های صحیح از این بستر برگزاری مراسمات مذهبی به صورت مجازی است.

وی با بیان این که قطعا امسال هم برگزاری مراسمات مذهبی به صورت مجازی ادامه خواهد داشت، افزود: اگر به هر نحوی شرایط برگزاری مراسم به صورت تجمیعی مهیا نشود، قطعا جامعه‌ی ستایشگری پیش قراول برگزاری مجازی این مراسمات خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار