کد خبر: 1044591
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی طی سال گذشته انجام شد
به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی طی سال گذشته 90 هزار محصول فرهنگی با موضوع سیره رضوی تولید شده است.

مديريت زائرين غير ايراني آستان قدس رضوی، در راستاي ارج نهادن به جايگاه والاي زائران رضو و ارتقای سطح معرفتی آنان و همچنین با توجه به عشق و ارادت خاص آذری زبانان به بارگاه منور رضوی و زیارت این امام همام، طی سال گذشته 90 هزار محصول فرهنگی اعم از کتاب و پوستر را منتشر و در اختیار این گروه از زائران قرار داده است.

کتاب «عطر خوش هدایت» با موضوع فرمایشات و احادیث گهربار حضرت رضا(ع) یکی از این آثار است که به زبان ترکی استانبولی در شمارگان 3 هزار نسخه برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب «نماز را اینگونه بخوانیم» نیز از دیگر آثار تجدید چاپ این مدیریت است که در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی به زائران غیرایرانی، در شمارگان 23 هزار نسخه به زبان‌های ترکی آذری و ترکی استانبولی منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است؛ محتوای این کتاب دربردارنده احکام مقدماتی و اقامه نماز است و مطالبی شامل آشنایی با اصول و فروع دین، آموزش غسل، آموزش وضو، آموزش تیمم و آموزش نماز برای مخاطب ارائه شده است.

کتاب‌هایی با معرفی شخصیت‌هایی همچون پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س)، امام رضا(ع) و امام حسین(ع) نیز از سری کتاب‌های انسان 250 ساله است که در شمارگان 11 هزار نسخه تهیه و تدوین شده است.

(نسیم با طراوت) عنوان کتابی است که به سیره زندگی حضرت رضا(ع) می‌پردازد و در شمارگان 3 هزار نسخه تولید در اختیار زائران آذری زبان قرار گرفته است.

همچنین 50 هزار پوستر ویژه زائران آذری زبانان تهیه و تولید شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار