کد خبر: 1044547
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان:
امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز با بیان اینکه ارتش رکن استقلال کشور است، گفت: امروز ارتش در همه سامانه‌های جنگی به خودکفایی رسیده است.

 

 

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته در پیام خود در باره ارتش فرمودند «امروز ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است و این آمادگی را تا سر حد نیاز افزایش دهید و نقش آفرینی کنید»، اظهار داشت: این فرمایش فرمانده کل قوا مسئولیت ما را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات خود ارتش را مورد لطف قرار داده و رهنمودهای ایشان چراغ راهی برای ادامه فعالیت ما ست، ابراز داشت: فرمایشات ایشان نقشه راه همه قوا است و با همه توان در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت روز ارتش این روز را یک عید دانستند و گفتند: «روز ارتش ما را به یاد جانفشانی‌ها و شهدای عالی قدر ارتش می اندازد».

مسابقات ارتش‌های جهان در اصفهان برگزار می‌شود

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان ارتش باید بدانند آمادگی رزمی از توانایی نظامی مهم‌تر است، تصریح کرد: هرچقدر هم که توانایی نظامی بالایی داشته باشیم اما آمادگی رزمی نداشته باشیم محکوم به شکست خواهیم بود.

امیرآذر افروز با بیان اینکه ارتش رکن استقلال کشور است، افزود: امروز ارتش در همه سامانه‌های جنگی به خودکفایی رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ارتش‌های جهان در اصفهان ابراز داشت: این مسابقات چهار ماه آینده به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و قدرت خود را در این مسابقات به رخ جهانیان خواهیم کشید.

گفتنی است به دلیل شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی رژه روز ارتش با حضور یگان‌های مختلف ارتش به صورت موتوری در مرکز توپخانه ارتش برگزار شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار