کد خبر: 1044476
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
سرمربی تیم ملی والیبال در بدو ورود به ایران باید درباره دو چالش پیش روی تصمیم گیری و راهکار ارائه دهد.
 اردو‌های تیم ملی والیبال ایران از ۱۱ فروردین ماه سال جاری در غیاب لژیونر‌ها آغاز شد. «ولادمیر الکنو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز صبح امروز (یکشنبه) پس از تأخیر یک هفته‌ای وارد ایران شد.

«الکنو» در صورت نتیجه تست منفی کرونا بعد از ظهر امروز به اردوی ملی پوشان ملحق خواهد شد. بحث حضور تعداد نفرات اعزامی به رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال و همچنین سهمیه مربیان ایرانی روی نیمکت المپیک دو موضوع مهم و چالشی است که «ولادمیر الکنو» باید به آنان پاسخ دهد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است درباره چالش‌های پیش روی تیم ملی با الکنو تصمیم گیری انجام شود؟ گفت: الکنو به محض ورود به ایران تست کرونا داد و ان شاءالله پس از نتیجه منفی تست، او بعدازظهر وارد اردو‌های تیم ملی خواهد شد. در حال حاضر او در هتل محل اقامتش حضور دارد و منتظر پاسخ تست کرونا است.

وی افزود: پس از آن ابهامات و سوالات خود را از او خواهیم پرسید و فقط «الکنو» است که می‌تواند برای این پرسش‌ها راهکار ارائه دهد و موضع خودش را مشخص کند تا براساس آن پیش رویم.

خوش خبر در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای جلسه در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز مشخص نیست. هم کادر فنی و هم من برای انجام کار‌های سرپرستی ام باید جلسه‌ای داشته باشیم که به محض آمدنش در اردو راجع به این مسائل صحبت خواهیم کرد. در زمان ورود او به ایران به دلیل طولانی بودن بحث‌ها، زمان مناسبی برای صحبت کردن با او نبود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص زمان حضور سعید معروف و سایر لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی اظهار داشت: یکی دیگر از نکات، همین موضوع است. طبق درخواست الکنو، جلسه آنلاین با عبادی پور و موسوی برگزار خواهد شد. قرار بود این جلسه امروز باشد، اما موسوی و عبادی پور اعلام کردند مسابقه خواهند داشت و به همین دلیل در تلاش هستم جلسه را فردا برگزار کنیم.

وی در ادامه درباره زمان حضور سعید معروف که در ایران حضور دارد، خاطرنشان کرد: سعید معروف مشغول انجام کار‌های فیزیوتراپی زیر نظر سیامک افروزی خارج از فدراسیون است. الکنو شخصاً این فرصت را به معروف داده، اما درباره زمان و حضور معروف در اردو‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار