کد خبر: 1044440
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبرداد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:براساس اعلام شورای اقتصاد این استان با گازرسانی به هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی طی دولت دوازدهم در این زمینه رتبه نخست را در بین سایر استان های کشور کسب کرده است.

مرتضی اشرفی با اعلام این مطلب افزود:در این مدت از محل گازرسانی به هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی، در مصرف ۶۶ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۲۵ لیتر سوخت مایع در خراسان رضوی صرفه جویی شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل واحدهای تولیدی قابل گازرسانی در خراسان رضوی ۲ هزار و ۷۶۸ واحد صنعتی و مجموع میانگین مصرف سوخت مایع این واحدها ۱۵۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۲۶۲ لیتر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: امسال در راستای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" کمیته ای به همین منظور برای حمایت از تولید و مانع زدایی ها در مسیر آن تشکیل شده که گازرسانی به واحدهای تولیدی یکی از برنامه های همین کمیته است. اشرفی افزود: براساس مصوبه امسال شورای اقتصاد و در راستای شعار سال مبنی بر "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، در یک اقدام جهادی گازرسانی به ۹۰۰ واحد تولیدی در این استان انجام می‌گیرد که اگر این میزان گازرسانی در سال ۱۴۰۰ تحقق یابد معادل گازرسانی به واحدهای صنعتی طی پنج سال گذشته خواهد بود به طوری که هر روز سه واحد تولیدی از خراسان رضوی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی اضافه کرد:محل تامین اعتبارات گازرسانی به واحدهای تولیدی، وزارت نفت است و عملیات گازرسانی توسط شرکت گاز خراسان رضوی انجام می‌گیرد که اقدامی جهادی در سال آخر دولت دوازدهم در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود. هم اکنون پنج هزار و ۲۷۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۷۷ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۳ هزار و ۴۹۳ نفر در خراسان رضوی فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار