کد خبر: 1044405
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
شهردار اصفهان:
قدرت اله نوروزی گفت: با توجه به تشدید شرایط کرونایی در اصفهان، شهرداری تلاش کرده است، نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد و در این راستا درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی به بیمارستان های شهر اصفهان اهدا کنیم.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،شهردار اصفهان اظهار کرد: متاسفانه شرایط کرونا در اصفهان تشدید شده است که به همین دلیل شهرداری تلاش کرده است، نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

وی افزود: در این شرایط درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی را تهیه و به بیمارستان های شهر اهدا کنیم تا ظرفیت پذیرش بیمار در این روزهای سخت افزایش پیدا کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در این وضعیت کارکنان شهرداری اصفهان هم در حال خدمت رسانی به مردم هستند و از این جا به همه آنها از جمله راهوران مترو، نیروهای انتظامات شهری، کارکنان پسماند، باغ رضوان، آتش نشانان، نیروهای خدمات شهری، کنترل ترافیک همه مهندسان و مشاوران خسته نباشید می گویم.

نوروزی با بیان اینکه از سال گذشته شهرداری افتتاحیه های هفتگی را آغاز کرد اما با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم سبک معمولی افتتاحیه ها را ادامه دهیم، اظهار کرد: با این وجود افتتاحیه ها در قالب های رسانه ای ادامه دارد و در این راستا فردا بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی افتتاح خواهد شد.

وی ابراز داشت: این پروژه مشارکتی و به روش "B. O. T" انجام شده است و قابلیت های ارزشمندی در مدیریت خطوط اتوبوسرانی و خدمات هوشمند به مردم ارائه می کند؛ با این اقدام مردم می توانند برنامه ریزی آنلاین برای سفر داشته باشند، اصفهان کارت را آنلاین شارژ و حساب شهروندی برای پرداخت های شهری ایجاد کنند.

شهردار اصفهان بیان کرد: کل هزینه پروژه در مقطعی که ما این طرح را شروع کردیم 89 میلیارد تومان بود اما اکنون ارزش بالایی دارد و دارای پشتوانه پنج ساله است؛ امیدواریم با این طرح سفر آرام و با خیال راحت در اصفهان از طريق ناوگان حمل و نقل عمومی برای مردم رقم بخورد.

وی افزود: امیدوارم با گذر از شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل ها، مانند گذشته اتوبوس های شهری اصفهان بتوانند روزانه بیش از 560 هزار نفر را جابجا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر