کد خبر: 1044301
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
شهردار کرج خبرداد
شهردار کرج با اشاره به ساخت و جانمایی ۱۰ اِلمان فرهنگی در سطح شهر، گفت: تا کنون ۷ اِلمان جانمایی شده و سه اِلمان دیگر نیز به زودی در سطح شهر نصب می شود.

علی کمالی زاده در آیین رونمایی از اِلمان دهقان فداکار اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ مقرر شد تا ۱۰ المان فرهنگی از افراد فاخری که در سطح ملی و استانی اقدامات فرهنگی و ارزشمندی انجام داده اند در سطح شهر جانمایی شود و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به این موضوع تخصیص یافت.

وی با اشاره به اینکه اِلمان دهقان فداکار، هفتمین اِلمان نصب شده طبق وعده مدیریت شهری است، عنوان کرد: تا کنون اِلمان های مهر پدری، مادر، فاتح، رازی، آتش نشان، زین العابدینی و دهقان فداکار نصب شده و اِلمان های کاروان شتر، پرستار و پهلوان نیز به زودی در سطح شهر جانمایی می شود.

شهردار کرج با اشاره به اهمیت نصب اِلمان های فرهنگی، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا با نصب این اِلمان ها هویت فرهنگی شهر را حفظ و حس هنری را تقویت می کنند.

کمالی زاده به تشریح جزئیات اِلمان دهقان فداکار پرداخت و افزود: این اِلمان با پایه، سه متر ارتفاع دارد و با توجه به اینکه دهقان فداکار، (ریزعلی خواجوی) در محله حصارک زندگی می کرده است، اِلمان یاد شده را در حصارک ابتدای بلوار شهید ایرانی جانمایی کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار