کد خبر: 1043991
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه «رمضان الکریم» پیامی صادر کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ … (سوره‌ی بقره – آیه‌ی ۱۸۵)

آن گاه که از زیباترین منظر، یعنی «منظر فرهنگ» به «ماه طهور» می‌نگریم، به نیکی در می‌یابیم ماه رمضان، فزون‌تر از آن که «ماه آمرزش» باشد، «ماه آموزش» است، و افزون از آن که «ماه نیایش» باشد، «ماه بینش» است؛ و حال، این «ماه خوب خدا» در شُرُف «حلول» است. همان حلول حلاوت‌بخشی که با خود نوید یک آغاز زیبا و یک شروع شیرین را به همراه دارد؛ و تردیدی نیست که اگر در «ماه تحصیلی رمضان» و در «مدرسه صیام» و در محضر «آموزگارِ بزرگ هستی»، مَشّتاقانه «مشقِ عشق» نماییم و مشتاقانه «درس بندگی و برازندگی» را توأمان آموخته و اندوخته بنماییم، توفیق «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا»، عیدیِ مَحتوم ما خواهد بود.

این جانب در آستانه طلوع ماه «رمضان الکریم» و شروع «بهار قرآن» و تلاقی تعالی‌بخش آن با بهار طبیعت، مسرورانه فرارسیدن این فصل «رُستن» و «رَستن» را به همه هم میهنان، به ویژه جامعه فهیم فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

با این امید که در سایه سار الطاف الهی و با «سعی و صبر کافی» و «جِدّ و جَهد وافی»، سعادت کسب کارنمایی رَخشان و مَمهور به مُهرِ پُرمهر حضرت ربّ، رزق و روزی ما شود.»
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار