کد خبر: 1043937
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
دو مردی که با کندن تونل ۱۷‌متری زیر‌زمینی قصد سرقت بنزین از خط لوله پالایشگاهی را داشتند بر اثر نشت بنزین و گاز جان خود را از دست دادند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: نیمه شب دوشنبه ۲۳‌فروردین عوامل آتش‌نشانی کهریزک با تماس تلفنی از گیر افتادن دو مرد داخل تونلی در نزدیکی پالایشگاه نفت با خبر شدند. مردی که با آتش نشانی تماس گرفته بود اعلام کرد که او و مرد دیگری در حال حفر تونلی از داخل چهار دیواری در نزدیکی پالایشگاه نفت بودند که در اثر حادثه‌ای گرفتار شده‌اند و برای نجات جانشان درخواست کمک دارند. با درخواست کمک دو مرد، تیمی از عوامل آتش‌نشانی راهی محل شدند داخل اتاقی با تونلی ۱۷‌متری روبه‌رو شدند که داخل آن دو مرد در میان گاز و بنزین گرفتار شده و جان خود را از دست داده بودند.

بررسی‌های نشان داد دو مرد از داخل این چهار دیواری تونلی را کنده‌اند تا به خط لوله تأمین و نگهداری انتقال بنزین پالایشگاه برسند و اقدام به سرقت بنزین کنند که پس از سوراخ شدن لوله دچار گازگرفتگی بنزین می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند. همچنین مشخص شد این دو مرد وقتی گرفتار می‌شوند با آتش‌نشانی تماس می‌گیرند، اما دقایقی بعد بر اثر نشت بنزین و انتشار گاز جان خود را از دست می‌دهند.

پس از این آتش نشانان برای بیرون آوردن جسد دو مرد ناشناس تلاش‌های خود را آغاز کردند و حتی چند نفر از آن‌ها در بنزین روان گرفتار شده که توسط همکاران دیگرشان نجات یافتند.

از سوی دیگر وجود گاز و بخار بنزین که احتمال انفجار آن می‌رفت عملیات آتش‌نشانان را با مشکل روبه‌رو کرده بود که در نهایت پس از بررسی‌های فنی و اقدامات تخصصی ساعت‌۱۰:۳۰ قبل از ظهر دیروز جسد دو مرد از سوی آتش‌نشانان از داخل تونل بیرون کشیده و تحویل اورژانس شد.

تحقیقات درباره این حادثه برای روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار