کد خبر: 1043873
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
نظری در تذکر پیش از دستور مطرح کرد
عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه‌ای برای حمایت از مشاغل خانگی تولیدی در معرض آسیب به شهرداری تهران ابلاغ شد، اما همچنان از اجرای آن دریغ شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در جلسه گذشته، تذکری در خصوص تغییر ساعت کار کارشناسی کمیسیون و کمیته‌ها داشتم که همچنان هم اعلام وصول نشده و تقاضا دارم که فوریت آن به رای گذاشته شود.

هاشمی خطاب به نظری گفت: انشالله یکشنبه به رای گذاشته می‌شود.

نظری یادآور شد: امیدوارم شرایط برای واکسیناسیون همگانی فراهم شود و از تمام مردم درخواست می‌کنم که در شرایط سومدیریت تناقضات تصمیم‌گیری‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تا حد امکان در خانه بمانند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در ماه‌های نخست فعالیت شورای شهر پنجم بود که بنده و همکارانم در کمیته مشارکت‌های مردمی، طرحی را برای حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب به محضر شورای شهر ارائه کردیم که با همکاری اعضا به تصویب رسید.

نظری افزود: مصوبه‌ای با عنوان «استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی در معرض آسیب» به شهرداری تهران ابلاغ شد، اما همچنان از اجرای آن دریغ شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار