کد خبر: 1043869
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
معاون اجتماعی ستاد اجرایی از تحویل اولین محموله واکسن کووایران برکت به وزارت بهداشت در اواخر اردیبهشت ماه خبرداد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی عسگری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در پویش احسان رمضان اظهار کرد: مراحل تولید واکسن به خوبی پیش می‌رود و بازده خط تولید وضعیت مناسبی دارد.

اوبا بیان اینکه طبق زمان بندی که ما به مردم قول دادیم اولین محموله واکسن را آخر اردیبهشت ماه تقدیم وزارت بهداشت می‌کنیم، گفت: این اقدام توسعه پیدا می‌کند و با تعداد بیشتری در خردادماه و تیر ماه تحویل وزارت بهداشت داده می‌شود.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی از ابتدای کرونا ٧ میلیون بسته معیشتی به مناطق محروم ارسال کرده است، گفت:۵۰۰هزار بسته شب عید توزیع شد و ۵٠٠ هزار بسته نیز به مناسب ماه رمضان توزیع می‌شود، بسته‌های پروتئینی نیز در نظر گرفته شده که این اقلام از سردخانه‌ها به استان‌ها ارسال می‌شود.

عسگری با بیان اینکه بسته‌هایی که امروز توزیع می‌شود شامل، برنج، ماکارونی، حبوبات و. است، گفت: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی با حفظ کرامت انسانی افراد شناسایی شده توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام پویشی را برای آزادی زندانیان آسیب دیده از کرونا با برنامه عصر جدید آغاز کرده است، گفت: این پویش به این شکل طراحی شده که هر میزان برنامه عصر جدید، مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان جمع آوری کرد ستاد اجرایی نیز به همان میزان برای این امر کمک می‌کند.

او گفت: پویش آزادی زندانیان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار