کد خبر: 1043770
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: سال ۱۴۰۰ سال اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران خواهد بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید حشمت‌الله حیات‌الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه هم‌اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت‌های موجود، سال ۱۴۰۰ سال اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران خواهد بود.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های کلیدی و مورد تأکید رئیس سازمان زندان‌ها اظهار داشت: ضمن استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و ارائه راهکار‌های توسعه فعالیت‌های مهارت‌آموزی به عنوان رکن اصلی توسعه اشتغال با تمام امکانات موجود برای تحقق این اولویت گام برمی‌داریم.

وی که در جلسه هم‌اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان تهران صحبت می‌کرد، تصریح کرد: زندانی در طول تحمل حبس، زمان لازم و مناسبی برای فراگرفتن شغل و حرفه‌ای با مبانی فکری و فرهنگی و نیز استعداد‌های فردی خویش و توان ذاتی‌اش را می‌یابد. حیات‌الغیب افزود: همچنین زندانیان پس از آزادی می‌توانند به کسب و کار حرفه‌ای خود که در زندان فرا‌گرفته‌اند، بپردازند و با ورود به بازار کار راه صحیح زندگی را در پیش گیرند.

وی افزود: کار زندانیان نه تنها باعث سهولت حفظ نظم و امنیت در زندان و اجرای برنامه‌های تدوین شده سازمانی خواهد شد، بلکه درآمد مناسب برای زندانیان و خانواده‌های آنان را نیز فراهم می‌نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار