کد خبر: 1043659
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
پسر جوانی که همراه دوستانش برای تفریح به خارج از تهران رفته بود به طرز مشکوکی به کام مرگ رفت و خودرواش سرقت شد. تحقیقات برای دستگیری دوستان وی ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل قاضی مصطفی واحدی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر جوانی به نام بهنام روبه‌رو شدند که زخم‌های روی بدنش حکایت از آن داشت که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود. همچنین مشخص شد ساعتی قبل چند پسر جوان پیکر زخمی و نیمه‌جان بهنام را جلوی در خانه‌شان از داخل خودروی پرایدی به پایین انداخته و از محل فرار کرده‌اند.

مادر پسر فوت شده گفت: روز قبل درخانه بودم و پسرم نیز در حال تماشای تلویزیون بود که زنگ خانه‌مان به صدا در آمد. وقتی آیفون را بر داشتم چند نفر از دوستان پسرم بودند و گفتند بیرون منتظر بهنام هستند. بهنام به داخل کوچه رفت که دقایقی بعد به خانه برگشت و ازمن خواست خودروی پرایدم را در اختیار او قرار دهم. او گفت که قرار است همراه دوستانش به تفریح برود و من هم سوئیچ خودروام را به او دادم. آن شب او به خانه برنگشت و هر چقدر هم با تلفن همراهش تماس گرفتم جواب نداد که فکر کردم همراه دوستانش مشغول تفریح است تا اینکه ساعتی قبل پس از ۲۴ ساعت بی‌خبری از او متوجه شدم پیکر نیمه جان پسرم را داخل کوچه رها کرده و خودروی مرا هم سرقت کرده‌اند. الان احتمال می‌دهم دوستان پسرم که خودروی مرا سرقت کرده‌اند و در مرگ پسرم مقصر هستند.

یکی از شاهدان هم گفت: داخل کوچه بودم که خودروی پرایدی که چند پسر جوان سرنشین آن بودند توقف کرد و پسر زخمی را از داخل خودرو به بیرون پرت کردند و بعد به سرعت از محل گریختند. به سرعت به کمک پسر زخمی رفتیم که متوجه شدیم حمید پسر همسایه است. او قادر به حرف زدن نبود که با اورژانس تماس گرفتیم و او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما متأسفانه فوت کرد.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد پسر جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. همچنین قاضی مصطفی واحدی به مأموران دستور داد دوستان پسرفوت شده را شناسایی و برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه بازداشت و از آن‌ها تحقیق کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار