کد خبر: 1043610
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
خوزستان تیم السد قطر برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امروز (۲۲ فرورین‌ماه) راهی عربستان می‌شود.
تیم السد قطر که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان، الوحدات اردن و فولاد ایران همگروه است، امروز (یکشنبه) قطر را به مقصد عربستان ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، سعد الدوساری، مشعل برشام، جهاد محمد، یوسف البلوشی، احمد سیار، پدرو میگوئل، حسن الحیدوس، نام ته هی، محمد واد، خوخی بوعالم، گیلرم تورس، رودریگو تاباتا، بغداد بونجاه، سالم الحجری، تارک سلمان، یوسف عبدوریساگ، حسام کمال، مصعب خضیر، احمد سهیل، بها l اللیثی، هاشم علی، عبدالکریم حسن، سانتی کازورلا و علی اسد؛ لیست آسیایی السد است.

همچنین ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی، سرخیو آلگره و اسکار هرناندز به عنوان دستیار مربی، ایوان تورس به عنوان مربی بدنساز و ژاوی فرناندو به عنوان مربی دروازه‌بان، اعضای کادرفنی تیم السد را تشکیل می‌دهند.

نکته قابل توجه در لیست بازیکنان السد و با اعلام این باشگاه، غیبت "اکرم عفیف" بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ و یکی از مهاجمان تراز اول این تیم در سال‌های اخیر به دلیل مصدومیت در لیست ۲۴ نفره ژاوی هرناندز است. او قطعا به بازی اول السد در مرحله گروهی مقابل فولاد نمی‌رسد و حضور او در ادامه مسابقات نیز در هاله ابهام است.

السد پس از پیروزی ۳ بر صفر در آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر و همچنین کسب عنوان قهرمانی در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱، آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به عربستان، روز گذشته (شنبه، ۱۰ آوریل) در دوحه برگزار کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار