کد خبر: 1043390
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که امسال با مانع زدایی از مسیر اجرای آنها در تلاش هستیم طرحهایی را که اثربخشی بیشتری دارند هر چه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

سید کمال الدین میرجعفریان  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی  افزود: امسال با توجه به نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مشخص شده است و در صورت برداشتن موانع از مسیر راه، ۴۰ تا ۵۰ درصد طرحهای نیمه تمام به سرانجام می‌رسد.

وی ادامه داد:اگر فقط مشکلات ۳۰ درصد از طرح‌های نیمه تمام رفع شود و به نتیجه برسد بهتر از آن است که طرحهای نیمه تمام چند سال باقی بماند و هزینه های بسیار برای نگهداری از آنها به دولت تحمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:موانع مسیر اجرای هر یک از طرحهای نیمه تمام شناسایی و تجمیع شده و به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداریهای هر یک از شهرستانهای محل اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود:در تعطیلات نوروز امسال به همراه استاندار خراسان رضوی، پنج شهرستان، ۱۹ شهر و ۲۵ روستا مورد بازدید قرار گرفت که نتیجه این بازدیدها ارایه مصوباتی برای رفع مشکلات و توسعه هر یک از شهرستانها بود.

میرجعفریان ادامه داد:با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه مشخص شده و همه دستگاه های اجرایی با روحیه جهادی و پیگیری های مضاعف عمل خواهند کرد تا شاهد ارتقای بیشتر شاخص های بهره مندی استان در تمامی شهرستانها باشیم.

وی گفت:در سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرحهای نیمه تمام دو بخش حمل و نقل و آب و فاضلاب استان اختصاص یافت که باید دستگاه های اجرایی پیگیری های لازم را برای جذب این اعتبارات داشته باشند.

معاون استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با اعتباراتی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی در سال جاری برای طرحهای نیمه تمام اختصاص می یابد، شاهد تسریع در اجرای آنها باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار