کد خبر: 1043354
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان :
دکتر شهرام موحدی از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران دولتی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی دامپزشکی نوروز 1400 تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مدیرکل گفت: در طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خامی که با هدف حفظ و حراست از سلامت شهروندان از 25 اسفندماه سال گذشته به اجرا و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، با بکارگیری 60 نفر کارشناس در قالب 36 اکیپ ثابت و سیار از 5 هزار و 147 واحد در سراسر استان بازدید کارشناسی به عمل آمد.

وی حجم کاری انجام شده در طول طرح را برابر با 4 هزار و 871 نفر ساعت بیان و با عنایت به رسالت عظیم سازمان دامپزشکی کشور در امر تامین امنیت غذایی جامعه گفت: در طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی دامپزشکی استان اصفهان، تعداد 84 پرونده تخلف تشکیل ، 22 واحد متخلف تعطیل و با 133 مورد خودروهای غیرمجاز حمل و عرضه فرآورده های خام دامی برخورد شد.

دکتر موحدی میزان کشتار در سطح 49 باب کشتارگاه‌ دام و طیور استان تحت نظارت های بهداشتی و شرعی در مدت اجرای طرح یاد شده را 103 هزار و 775 راس دام سبک و سنگین و 4 میلیون و 460 قطعه انواع طیور بیان نمود.

این مقام مسئول به ایجاد بستر صیانت از سلامت شهروندان در دامپزشکی استان اشاره و تصریح نمود: تاکید بر رعایت حداکثری موازین بهداشتی و برخورد با موارد تخلف، هماهنگی با اتحادیه های مختلف و استمرار فعالیت های کشتارگاه های دام و طیور در ایام تعطیلات نوروزی به منظور تامین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز شهروندان، اطلاع رسانی های بهداشتی، رسیدگی به شکایات مردمی و... را از دیگر برنامه های اداره کل دامپزشکی استان در راستای حفظ و حراست از سلامت عمومی جامعه و همچنین افزایش نشاط اجتماعی برشمرد.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران دولتی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح یاد شده، بار دیگر از شهروندان محترم درخواست نمود: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، شکایات خود را به خط ارتباطی 1512 دامپزشکی اعلام نمایند.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر