کد خبر: 1043341
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
مردی که برای تعمیر لوازم خانگی وارد خانه یکی از مشتریان شده بود پس از سرقت طلا‌های زن صاحبخانه به او تعرض کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چند روز قبل زوج جوانی در تهران به دادسرای ویژه سرقت رفتند و از مردی به اتهام سرقت و آزار و اذیت شکایت کردند.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: چند روزی بود که پکیج خانه‌مان خراب شده بود و آب گرم نداشتیم که با تعمیرکاری تماس گرفتیم و او هم برای تعمیر به خانه ما آمد. آن روز شوهرم خانه بود که مرد تعمیرکار پس از عیب‌یابی مدعی شد که باید اول لوازم مورد نیاز را از بازار تهیه کند و بعد دوباره برای تعمیر به خانه ما بیاید. روز بعد در حالی که شوهرم محل کارش بود مرد تعمیرکار با وسایلی که خریده بود وارد خانه ما شد و در بالکن خانه مشغول تعمیر شد. لحظاتی گذشت و من هم مشغول نظافت بودم که از بالکن به داخل خانه آمد و با آچار بزرگ و پیچ گوشتی که همراه داشت به طرف من حمله کرد. وقتی متوجه نیت شوم او شدم با داد و فریاد درخواست کمک کردم که مرد شیطان صفت مرا تهدید به قتل کرد و وقتی دید من به تهدید‌های او توجهی ندارم با پیچ گوشتی چند ضربه محکم به من زد.

من تسلیم او نشدم که وی با وسایل تعمیراتش به من ضربات محکمی زد که به شدت زخمی شدم و در نهایت هم به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، اما این پایان ماجرا نبود، چون مرد ابلیس وقتی با مقاومت من روبه‌رو شد دست و پایم را با روسری بست و مرا داخل اتاقی حبس کرد و در آخر هم با آچار ضربه محکمی به سرم زد که بی‌هوش شدم.

وی ادامه داد: وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان شوهرم را بالای سرم دیدم که پس از بازگشت از محل کارش جان مرا نجات داده‌بود. تیم پزشکی گفت ضربه مرد تعمیرکار به سرم، ضربه کاری بوده و اگر شوهرم کمی دیرتر به خانه باز می‌گشت و من دیر‌تر به بیمارستان می‌رسیدم بر اثر همان ضربه فوت می‌کردم.

وی در پایان گفت: پس از اینکه از بیمارستان مرخص شدم و به خانه‌ام رفتم متوجه شدم مرد شیطان صفت پس از اینکه مرا بی‌هوش می‌کند تمامی طلا‌ها و پولهایم را سرقت و از خانه فرار می‌کند.

دستگیری متهم

با شکایت زوج جوان تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی پرونده برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بررسی‌ها نشان داد متهم پس از حادثه مغازه‌اش را بسته و به خانه‌اش نرفته است. همچنین مشخص شد وی برای اینکه شناسایی نشود تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است. بدین ترتیب مأموران تحقیقات فنی خود را برای دستگیری مرد شیطان‌صفت آغاز کردند و موفق شدند خیلی زود وی را در مخفیگاهش به دام بیندازند.

متهم پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرد و مدعی شد که لحظه حادثه شیطان او را وسوسه کرده بود.

وی گفت: تعمیرکار پکیج هستم و برای تعمیرات به خانه‌های مردم رفت و آمد دارم. قبل از حادثه چند باری برای تعمیر به خانه شاکی رفته بودم، اما هر بار همسرش در خانه بود. روز حادثه پس از اینکه لوازم را از بازار تهیه کردم و به خانه آن‌ها رفتم متوجه شدم که شاکی در خانه تنها است و شوهرش سر کار است. همان لحظه شیطان مرا وسوسه کرد که او را آزار دهم و طلاهایش را سرقت کنم. به همین خاطر با آچارو پیچ گوشتی به او حمله کردم که در مقابل من مقاومت و با داد و فریاد درخواست کمک کرد که با آچار ضرباتی به سرش زدم و بی‌هوش شد. سپس اموال او را سرقت کردم و از محل گریختم.

متهم پس از اعتراف به جرم خود روانه بازداشتگاه شد و پرونده وی از جنبه آزار و اذیت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و از جنبه سرقت هم برای رسیدگی در اختیار بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار