کد خبر: 1043171
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
مدیر رادیو فرهنگ در گفتگو با «جوان»:
علیرضا حبیبی، مدیر رادیو فرهنگ در گفتگو با «جوان» درباره برنامه‌های این شبکه رادیویی برای انتخابات سخن گفت و تصریح کرد: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر عقیده و فرهنگ استوار است و انتخابات علاوه بر بحثی سیاسی، مسئله‌ای با زیربنای فرهنگی است.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: وی افزود: باید با تولید برنامه‌های آگاهی دهنده و امیدبخش مردم کشور را برای انتخابات ریاست جمهوری که انتخاباتی تأثیرگذار است، آماده کنیم. مدیر رادیو فرهنگ درباره ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی برای انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ عنوان کرد: برنامه‌های ویژه «آقای رئیس» و «روز روشن»، «فرهنگ شهر» و «بازتاب» برای این ایام در رادیو فرهنگ تدارک دیده شده است که چالش‌های فرهنگی کشور را برای دوره چهارساله رئیس‌جمهور آینده مطرح می‌کند. وی افزود: در جدول این شبکه رادیویی برنامه «سرزمین من» با موضوع اهمیت انتخاب درست و نقش شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور برای پخش در نظر گرفته شده که هر روز ساعت ۱۲:۴۵ روی آنتن می‌رود، همچنین «فرهنگ شهر» پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۶ به تبیین چرایی حضور در انتخابات و تأثیرات آن در جامعه می‌پردازد. حبیبی با اشاره به اضافه شدن بخش ویژه انتخابات در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» گفت: مجله صبحگاهی اجتماعی «صبح به وقت فرهنگ» در بخش «دیدگاه» به نگاه مردم به انتخابات و ابعاد اجتماعی حضور در انتخابات اختصاص دارد، این بخش برنامه هر روز پس از خبر ساعت۷ پخش می‌شود، همچنین گروه سیاسی رادیو فرهنگ نیز روز‌های چهارشنبه را به موضوع انتخابات اختصاص داده و ساعت ۱۶ با برنامه بازتاب و ساعت ۲۱ با برنامه «آقای رئیس» به این مسئله نگاهی ویژه دارد و برای روز‌های جمعه ساعت ۱۸ برنامه‌ای با عنوان «روز روشن» با محوریت آگاهی بخشی و تحلیل سیر انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی با حضور چهره‌های فرهنگی و نخبگان سیاسی کشور در نظر گرفته شده است. مدیر رادیو فرهنگ در خصوص اهداف این ویژه برنامه‌ها گفت: روشنگری، آگاهی بخشی و ایجاد اعتماد در مردم و بسترسازی، تسهیل و هم‌افزایی ملی برای برگزاری انتخابات تراز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف تولید و پخش این برنامه‌هاست.

حبیبی در پایان گفت: ما هر چه برای فرهنگ کار کنیم، سرمایه گذاری برای آیندگان ما محسوب می‌شود. سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ اگرچه دیربازده است، اما محصول آن ماندگار است و شیرینی و ثمره‌اش تا مدت‌ها باقی می‌ماند. امیدوارم بتوانیم به مسائل مختلف از دید فرهنگ نگاه کنیم چراکه باعث می‌شود مسائل زودتر حل شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
در «روز روشن» پیگیر تحولات انتخابات ریاست جمهوری هستیم
مگه روز تاریک هم داریم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار