کد خبر: 1043154
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
زن و شوهر جوانی پس از اینکه نوزاد هشت‌روزه‌شان را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند از محل گریختند. مأموران پلیس برای بر ملا کردن راز مرگ مشکوک این نوزاد تحقیقات خود را برای شناسایی اعضای خانواده وی آغاز کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۲:۰۵‌ظهر دیروز مأموران کلانتری نامجو تلفنی به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مرگ مشکوک پسر هشت‌روزه‌ای را خبر دادند.

بررسی‌ها نشان می‌داد روز قبل زن و مردی این نوزاد را در حالی که حالش بد بوده به بیمارستان منتقل کرده و پس از آن به صورت مخفیانه از بیمارستان خارج شده‌اند تا اینکه امروز نوزاد شیرخوار به طرز مشکوکی فوت می‌کند.

یکی از مأموران پلیس گفت: دیروز زن و مردی نوزاد پسر هشت‌روزه را در حالی که حالش بد بود برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. آن‌ها به تیم پزشکی اعلام کردند که دقایقی قبل در خانه متوجه شدند که نوزادشان حالش بد شده و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند تا درمان شود. همزمان با بستری نوزاد در بیمارستان، زن و شوهر هم فرم مخصوص را پر کردند، اما دقایقی بعد به صورت ناگهانی ناپدید شدند. پس از این کارکنان بیمارستان هر چقدر نام پدر و مادر نوزاد را صدا زدند کسی جواب نداد و حتی جست‌وجو برای پیدا کردن آن‌ها داخل بیمارستان هم نتیجه‌ای نداشت که مشخص شد آن‌ها پس از انتقال نوزادشان به بیمارستان از محل گریخته‌اند.

در ادامه تیم پزشکی تلاش زیادی برای نجات جان نوزاد انجام داد، اما پسر هشت‌روزه ظهر چهارشنبه فوت کرد. از آنجایی که فوت این نوزاد مشکوک به نظر می‌رسد موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع دادیم.

پس از این مأموران به دستور قاضی پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی خانواده نوزاد هشت‌روزه آغاز کردند که دریافتند زن و شوهر مشخصات خود و آدرسی را که در فرم اشتباهی نوشته‌اند.

بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد نوزاد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران به دستور قاضی صادقی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی اعضای خانواده نوزاد فوت شده آغاز کردند تا راز این حادثه بر ملا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار