کد خبر: 1042996
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:
سپاه همواره بصیرت افزایی، روشنگری، دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و کمک به تأمین امنیت برگزاری انتخابات را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند و هرگز در موضوع انتخابات به صورت مصداقی ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه روز گذشته در همایش بصیرتی فرماندهان و مدیران بسیج ناحیه مقاومت شهرستان‌های استان مازندران با بیان اینکه همه ما باید وارثان شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم، گفت: بهار طبیعت امسال با بهار معنویت تقرب الی الله، بهار قرآن و فصل بندگی خدا متقارن شد؛ از این‌رو می‌بایست از اهل بیت (ع) بیاموزیم در تمام شرایط از حرکت باز نایستیم و تقرب به خدا را معیار زندگی و سرفصل عمر خود قرار دهیم و بدانیم هر روز از عمرمان کاسته شود و چیزی کسب نشود و تعالی شکل نگیرد دچار خسران شده ایم.

حاجی صادقی معنویت و خدامحوری را هویت واقعی بسیج توصیف و تصریح کرد: باید از خود بپرسیم در سنگرنشینی انقلاب چقدر رنگ خدایی داریم و چه مقدار در پایگاه خدا حضور داریم؛ کمال ما به میزان اتصال به خدا است. نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پاسداری و حفاظت از انقلاب زمان و مکان نمی‌شناسد و تاریخ مصرف و محدودیت ندارد، ادامه داد: تا انقلاب ما اسلامی است و ماهیت دینی دارد، دشمن دارد و مادامی که دشمن دارد محافظ می‌خواهد و سپاه و بسیج حافظ انقلاب هستند. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون‌های پاک شهدا است و پاسداری از آن یک عبادت است، گفت: امروز سؤال اینجاست پاسداری چگونه است و چه اقتضائاتی دارد. در پاسخ باید گفت حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن رسالت تغییر ناپذیر سپاه و بسیج است، اما طبق شرایط و اقتضائات زمان ممکن است ماموریت‌ها و اولویت‌های بسیج و سپاه تغییر کند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در ادامه تاکید کرد: در دهه اول انقلاب حضور در جبهه و امروز در دهه پنجم انقلاب حفظ روحیه جهادی برای بسیجیان اولویت است. امروز دشمن تلاش دارد با اراده خود نفوذ فکری و جریانی را به ما تحمیل کند. دو گفتمان در شرایط کنونی مطرح است و گفتمان نخست بیانش این است که اصلاحات در دین را بیان می‌کنند و اینکه اکنون در قرن پیشرفت هستیم و نمی‌توان جامعه را با مفاهیم دینی اداره کرد و برای زنده ماندن باید با کدخدا کنار بیاییم و راه رفع مشکلات کنار آمدن با امریکا است که خوشبختانه انقلاب اسلامی ابرقدرتی امریکا را در دنیا از بین برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: گفتمان دوم، گفتمان امام و رهبری است و بشر نیازمند حاکمیت الهی است. هر چه مشکلات و نابسامانی داریم به دلیل عمل نکردن به شریعت است هر چه دینی‌تر شویم موفق‌تر خواهیم بود و کدخدای دنیا، خداوند متعال است. بسیج در عمل این دو گفتمان را بفهمد، خوب عمل کند و بر گفتمان ولایت و رهبری استقامت کند. وی تاکید کرد: تقویت حاکمیت الهی تحسین و تکریم مردمی است که با بصیرت و مقاومت در برابر فشارها، تهدید، تحریم و فتنه‌ها ایستادند و این بصیرت و مقاومت کارآمدی داشته و نظام ولایی ما را ۴۰ ساله کرد.

حاجی صادقی ولایتمداری، برخورداری از روحیه جهادی، انقلابی و فسادستیزی و بهره گیری موثر از ظرفیت‌های داخلی را از شاخصه‌های مهم برای ریاست قوه مجریه عنوان و با اشاره به رویکرد سپاه در قبال انتخابات اظهار کرد: سپاه همواره بصیرت افزایی، روشنگری، دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و کمک به تامین امنیت برگزاری انتخابات را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند و هرگز در موضوع انتخابات به صورت مصداقی ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار