کد خبر: 1042895
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:
کریم زارع گفت: از آنجا که ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی در حمایت از محرومان یکی از وظایف این نهاد است، ماموریت اصلی در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تحت حمایت و رعایت کرامت و حرمت ایشان در نظر گرفته شده است که به لطف خداوند و به همت خیران و نیکوکاران کمک های مردمی نسبت به سال قبل ۹۱ درصد رشد داشته است.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اظهار داشت: شرایطی که بیماری منحوس کرونا برای جامعه ایجاد کرد این باور در اذهان بوجود آمد که کمک های مردم به نیازمندان نیز کاهش یابد ولی به لطف خداوند و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک های مومنانه و حضور مردم نیک اندیش و نیکوکار استان، نه تنها کمک های مردم کاهش نداشت بلکه رشد قابل توجهی نیز داشت.

وی ضمن تشکر از کلیه نهادها، سازمانها و مردم خیر و نوع دوست استان بیان داشت: استان اصفهان در همه عرصه های انقلاب حضور فعال داشته اند و در زمینه خیر و احسان نیز حضور بسیار خوبی دارند.

زارع با اشاره به اینکه میزان مشارکت، بیان گر اعتماد مردم به کمیته امداد که مزین به نام مبارک امام خمینی(ره) است، گفت: کمک های خیران با هدف و نیت آنها اعم از جهیزیه، عمران،درمان بیماران و ... بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استفاده از کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ را بهترین روش برای مشارکت در یاری رساندن به نیازمندان عنوان کرد و گفت: سایر روشهای غیرحضوری پرداخت کمک از جمله تلفن ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نیز در دسترس همشهریان اصفهانی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر