کد خبر: 1042772
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مراغه:
رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مراغه گفت: اساسنامه روز مراغه (۱۶ اردیبهشت) در کارگروه‌های هفتگانه از جمله کارگروه‌های هنری، تاریخی، علمی، فرهنگی و دانش روز مورد بررسی قرار گرفت و اکنون تدوین آن مراحل نهایی را طی می‌کند.

ناظم عزیزی  به حمایت فرماندار مراغه از تدوین و تصویب این اساسنامه اشاره کرد و افزود: بودجه مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در روز مراغه و شورای سیاست‌گذاری آن از جمله مواردی به شمار می‌رود که در این اساسنامه مورد بازنگری قرار گرفته است.

به گفته وی دو بند از این اساسنامه در مورد شورای سیاست‌گذاری اصلاح شده است و تدوین آن در نهایت تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

عزیزی بیان کرد: اساسنامه پس از تدوین برای تصویب به شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارسال می‌شود و هماهنگی لازم نیز با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان دبیر این شورا به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه اساسنامه روز مراغه پس از تصویب در شورای فرهنگ عمومی، جهت اجرا به شورای اسلامی شهر ارجاع می شود، اضافه کرد: سمن‌ها و بسیاری از دستگاه های اجرایی ضمن اعلام برنامه، برای برگزاری باشکوه روز مراغه در سال جاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته وی از جمله این دستگاه های اجرایی می توان به هلال احمر و شهرداری مراغه اشاره کرد ضمن اینکه به دلیل شرایط ناشی از کرونا، بسیاری از برنامه های روز مراغه در بستر فضای مجازی برگزار می شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر