کد خبر: 1042748
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
شاهد احمدلو، بازیگر سریال گاندو ۲:
«گاندو» بنا به سابقه خوب و همچنین نگاه ملی خود توانسته در میان مخاطبان جای خود را پیدا کند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: شاهد احمدلو بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب درباره حضورش در سریال «گاندو ۲» و ایفای نقش محسن کلاهی گفت: در فصل دوم گاندو مؤلفه‌های مؤثر در جذب مخاطب وجود داشت و برای همین وقتی بازی در این اثر به من پیشنهاد شد با در نظر گرفتن عوامل فوق و همین طور علاقه به همکاری با مجتبی امینی و مؤسسه شهید آوینی به سرعت این پیشنهاد را قبول کردم. وی درباره بازخورد مخاطبان در قبال فصل دوم سریال گاندو افزود: خوشبختانه این سریال به خوبی توسط مردم مورد قبول واقع شده است، با وجود اینکه به واسطه پروسه ساخت فصل دوم به دو بخش تقسیم و پخش ادامه آن به زمانی دیگر موکول شد، باز هم مخاطبان از همین تعداد قسمت‌ها رضایت کامل داشتند که خود این اتفاق قابل تحسین است، خدا را شاکرم که بازی من هم در نقش دستیار جاسوس توسط مردم باورپذیر قلمداد شده است.

احمدلو درباره نحوه رسیدن به نقش خود در سریال گاندو اضافه کرد: طبیعتاً بنیان اصلی کاراکتر در متن به خوبی آمده بود و من به عنوان بازیگر محصول اولیه خوبی در دست داشتم تا بتوانم کاراکتر را پرورش دهم، از سویی جواد افشار و هدایت وی نه تنها برای من بلکه برای بسیاری از بازیگران راهگشا بود. جواد افشار به عنوان کارگردان توضیحات کاملی پیرامون داستان‌های حقیقی این اثر برای ما تعریف کرد و همین عاملی بود که به شخصه به نقش نزدیک‌تر شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون حواشی ایجاد شده درباره فصل دوم سریال گاندو اظهار کرد: هر اثر هنری موافق و مخالف خاص خودش را دارد و گاندو هم از این قاعده مستثنی نیست، با توجه به پیشینه‌ای که از فصل اول گاندو وجود داشت، طبعاً حساسیت بیشتری روی فصل دوم وجود داشت و باعث شد تا واکنش‌هایی بیش از فصل اول شاهد باشیم. از سویی گسترش دنیای مجازی از فصل یک فراگیرتر شده و همین اتفاق به بحث‌ها و نقد‌ها دامن زد.

احمدلو در همین راستا خاطرنشان کرد: به نظر من اگر نقد مثبت و منفی وجود دارد، اگر سریالی حواشی خاص خود را دارد، به این معناست که سریال به خوبی و توسط موافقان و مخالفان دیده شده است، این مهم‌ترین دلیل برای موفق دانستن گاندو است. گاندو به هیچ وجه اثری خنثی نبوده و به همین علت و با توجه به نگاه امنیتی ملی خود طبیعتاً باید بیشتر از آثار دیگر با چنین حجمی از نظرات روبه‌رو شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
1
لطفا در وضوع انفجار بار اول و دوم نطنز و ترور شهید عزیز نخری زاده آنقدر مطلب بنویسید و پیگیر ساخت یک سریال باشید تا متولیان امنیت هسته ای تحت فشار افکار عمومی خودشان را جمع کنند و این همه اتفاق توسط کشوری جعلی که آن را دست کم گرفته اند در ایران عزیز رقم نخورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار