کد خبر: 1042657
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
در بازه زمانی پنجم تا 11 فروردین ماه 1400 صورت گرفت؛
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برقراری بیش از 12 هزار و 700 تماس تلفنی با سامانه 125 این سازمان طی هفت روز خبر داد گفت: بیش از نیمی از این تماس ها مزاحمی بوده است.

آتشپاد مسعود ظهوریان بابیان این مطلب اظهار کرد:بر اساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخ پنجم لغایت یازدهم فروردین‌ماه سال جاری، 12 هزار و 787 تماس تلفنی با سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد برقرارشده که از این تعداد تماس 6 هزار و 999 تماس آن مزاحمی بوده است.

وی افزود:در این هفت روز درمجموع 392 عملیات توسط آتش‌نشانان انجام‌شده که 136 مورد آن اطفا حریق و 256 عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد:در مأموریت های اعزامی طی این مدت هزار و 841 آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به‌وسیله 596 دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی این ماموریت های امدادی انجام‌شده است.

ظهوریان خاطرنشان کرد: درمجموع عملیات اطفای حریق و امداد و نجات، همچون ماه‌های گذشته، رهاسازی گرفتار شدگان در آسانسورها در صدر عملیات امداد و نجات این سازمان طی هفت روز بوده است.

وی اضافه کرد:طی هفت روز 346 هزار و 365 مترمربع کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل‌شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین 131 بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار