کد خبر: 1042622
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مدیر مخابرات منطقه اصفهان:
اسماعیل قربانی به اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت جامعه ، اشاره کرد وگفت: توسعه شبکه ارتباطی و استفاده مردم از اینترنت ، روز به روز در حال گسترش است بطوریکه این فناوری با زندگی روزانه مردم گره خورده است و هر روز به تعداد استفاده کنندگان از این تکنولوژی و فناوری جدید ارتباطی افزوده می شود .

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه احمد شاه میرزائی معاون امور تجاری و مشتریان و محمدحسام رحیمی رئیس دفتر مدیریت این مجموعه با حضور در دفتر مهندس مطلب زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،اسماعیل قربانی در این جلسه برگزار شد؛ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  گفت : مخابرات منطقه اصفهان همچون گذشته همه همت خود را در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب به کار خواهد بست و با برنامه ریزی مستمر در جهت پشتیبانی از تولید داخلی  گام خواهد برداشت.

وی با اشاره به اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت جامعه ، اظهار داشت: توسعه شبکه ارتباطی و استفاده مردم از اینترنت ، روز به روز در حال گسترش است بطوریکه این فناوری با زندگی روزانه مردم گره خورده است و هر روز به تعداد استفاده کنندگان از این تکنولوژی و فناوری جدید ارتباطی افزوده می شود .

قربانی با بیان اینکه کانال های ارتباطی و سیستم های مخابراتی ، یکی از نیازهای ضروری همه آحاد جامعه در عصر حاضر است، افزود: امروزه اهالی دورافتاده ترین روستاها نیز برای برآورده کردن نیازهای خود درخواست استفاده از اینترنت و خطوط مخابراتی را داشته و ما نیز در راستای مشتری مداری و رضایت بیش از پیش همشهریان عزیز  همچون گذشته با توان هر چه بیشتر در این عرصه گام برخواهیم داشت.

گفتنی است در این جلسه حضار به هم اندیشی جهت رشد روز افزون وضعیت ارتباطی استان در زمینه های تلفن ثابت،سیار و سرویس های باند پهن پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار