کد خبر: 1042558
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان به دلیل نگرانی‌ها بابت شیوع کرونا، لغو شد.
 وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته درباره لغو رقابت‌های انتخابی این رشته ورزشی، اظهار کرد: با ثبت نام بیش از هزار نفر برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان رکوردی کم نظیر در طول سنوات به ثبت رسید که نشان دهنده پویایی و انگیزه بالای کاراته کا‌های کشورمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود این مسابقات از هجدهم تا بیست و چهارم فروردین به میزبانی تهران برگزار شود، اما با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان، احتمال آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت کاراته کاها، پس از مشورت با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم بر این شد که مسابقات لغو و در زمان دیگری که پس از ماه مبارک رمضان است، برگزار گردد.

مومنی با قدردانی از مشارکت گسترده کاراته کا‌ها در این رویداد عنوان کرد: جا دارد از کلیه کاراته کاها، مسئولان هیات‌ها و سبک‌ها تشکر نمایم. یقینا این اعتماد و همدلی جامعه کاراته مسئولیت ما را دو چندان می‌کند تا با تلاش بیشتر در برگزاری به بهترین نحو ممکن، پاسخگوی این استقبال گسترده باشیم.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان، انتخابی تیم‌های ملی پایه و مسابقات سوپر لیگ نیز در دستور کار فدراسیون است که برگزاری آن‌ها منوط به شرایط کرونایی کشور است. امیدواریم شرایط به شکلی پیش رود که بتوانیم تمام این مسابقات را برگزار کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار