کد خبر: 1042396
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مربی سپاهان گفت: تا وقتی که خودمان به خودمان ضربه نزنیم، هیچکس نمی‌تواند به ما ضربه بزند.
رحمان احمدی در گفتگو با ایسنا درباره صدرنشینی سپاهان در پایان سال ۹۹ اظهار کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و با تعویض مربی هم سعی می‌شد تا تیم موفق شود. با حضور کادرمربی‌گری جدید اوایل خوب نتیجه نگرفتیم و زمان می‌برد تا بازیکنان با تفکرات سرمربی آشنا شوند، اما هر چه جلوتر آمدیم شرایط بهتر شد و شرایط بازیکنان هم در زمین بهتر شد و خداراشکر توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او ادامه داد: این نتایجی که گرفته شد فقط مختص کادرمربی‌گری و بازیکنان نیست، چون باشگاه هم پشت تیم است و حمایت خیلی خوبی از تیم می‌کند. امکانات خوبی در اختیار تیم قرار گرفته و همه دست به دست هم دادند و خداراشکر تا این‌جا موفق بودیم. امیدوارم در سال جدید هم بتوانیم بازی‌های خیلی خوبی انجام دهیم و نتایج لازم را به دست بیاوریم تا در آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های سپاهان در رابطه با رقابت تنگاتنگ با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تنها رقیبی که می‌تواند ما را عقب بندازد خودمان هستیم و رقیب دیگری نمی‌تواند این کار را انجام دهد. خودمان هستیم که داریم کار و تمرین می‌کنیم. باشگاه دارد به ما کمک می‌کند و از همه مهم‌تر آرامش در تیم ما وجود دارد. تا وقتی که خودمان به خودمان ضربه نزنیم، هیچ‌کس نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

او اضافه کرد: خدا را شکر بچه‌ها به این درک رسیده‌اند که هر بازی یک فینال است و در تمرینات هم به همین صورت است. پرسپولیس، استقلال و تیم‌های دیگر قابل احترام هستند، اما این خودمان هستیم که باید قدر فرصت‌مان را بدانیم، چون آن را به راحتی به دست نیاوردیم. برای این تیم زحمت کشیده شده و باید تلاش بیش‌تری هم انجام دهیم. این را هم می‌دانیم که در ادامه کارمان خیلی سخت‌تر است و با تمرکز خیلی بالایی داریم کار می‌کنیم تا در هفته‌های پیش رو هم بتوانیم موفق شویم.

احمدی در رابطه با شرایط این روز‌های تیم ملی ایران عنوان کرد: اسکوچیچ با تیم ملی سه بازی تدارکاتی انجام داده است و بالاخره باتوجه به دیدگاه‌هایی که دارد باید به یک درک تاکتیکی با این بازیکنان برسد. به هر حال باید آن سیستم مد نظرش را در تیم ملی پیاده کند تا ان‌شاءالله تیم ملی هم موفق شود. یک اتفاقی هم که افتاده کنفدراسیون فوتبال آسیا زحمت کشیده و میزبانی را به بحرین داد. یکی از نقاط ضعف فدراسیون ما همین مساله است که میزبانی‌ها را چه برای تیم‌های باشگاهی و چه برای تیم ملی خیلی راحت داریم از دست می‌دهیم.

او ادامه داد: شرایط خیلی سختی است و میزبانی بحرین هم حرف و حدیث خیلی زیادی را در پی دارد، ولی باید تمام این مسائل را کنار بگذاریم و متحدتر از قبل از تیم ملی حمایت کنیم تا با خیال راحت و آرامش کامل بازی‌های‌شان را انجام دهند و نتیجه دلخواه را بگیرند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم، اما بعضی وقت‌ها هم تصمیماتی از سمت داور گرفته می‌شود که در یک چشم به هم زدن زمین تا آسمان همه چیز عوض می‌شود. من امیدوارم در مرحله پیش رو بچه‌ها با تمام وجودشان و با قدرت بازی کنند و از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنند و بدون هیچ حرف و حدیثی به مرحله بعد بروند. آن قدر باید گل بزنیم که حتی داور هم نتواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که موافق سرمربی‌گری اسکوچیچ در تیم ملی هستید یا مخالف؟ گفت: نظر افراد در این شرایط تعیین کننده نیست. تصمیمی که گرفته شده است و باید به او احترام گذاشته شود. تقریبا ۲ ماه دیگر بازی‌های تیم ملی شروع می‌شود و باید دست به دست هم دهیم تا ان‌شاءالله موفق شوند. موافقیت یا مخالفت من یا هر شخص دیگری هیچ دردی را دوا نمی‌کند و بالاخره تفکراتی پشت این تصمیم‌گیری وجود دارد. ان‌شاءالله که تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار