کد خبر: 1042341
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 506 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

علی محمدی اظهار داشت: با تلاش و تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی و کرمان 506 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان موادمخدر کشف شد.

وی گفت: در بررسی‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی مشخص شد، فردی قصد دارد مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از استان‌های شرقی کشور به سمت مرکز کشور انتقال دهد که بررسی دقیق موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

محمدی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی قاچاقچیان را در محورهای مواصلاتی کرمان شناسایی کردند.

جانشین انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این عملیات مشترک پلیسی 506 کیلوگرم تریاک که در خودروی نیسان جاسازی شده بود، کشف شد اما راننده با استفاده از تاریکی شب و عوارض پستی و بلندی منطقه متواری شد که تحقیقات پلیسی در خصوص دستگیری متهم ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر در سال جدید از اولویت‌های اصلی پلیس بوده که شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر