کد خبر: 1042335
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
رییس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: مدارس فوتبال باید علاوه بر برنامه‌های تمرینی و مسایل فنی، به برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی نیز توجه داشته باشند.

جواد ششگلانی  در جمع تعدادی از مدیران مدارس فوتبال استان، افزود:هر چند موضوعات تمرینی و فنی فوتبال برای مدارس این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است، اما بی توجهی به مسایل فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی، خروجی این مدارس را دچار نقصان می کند.

وی اظهار داشت: بیشترین انتظار هیات فوتبال از مدیران و مربیان مدارس در بحث آموزش، خروجی است که امیدواریم پس از سپری شدن مشکلات مربوط به کرونا، این مدارس به صورت جدی پیگیر معرفی استعدادهای جدید در سطح استان باشند.

ششگلانی ادامه داد: توجه جدی به مباحث مربوط به برنامه های فرهنگی،  اعتقادی و باورهای دینی برای فوتبال آموزان، موجب می شود تا در رده های بزرگسالان دچار بحران فکری در بین بازیکنان نشویم.

وی با بیان اینکه عملکرد درست،  حساب شده و بالا بردن کیفیت آموزش در مدارس فوتبال نیازمند حمایت است، اضافه کرد: هیات فوتبال آذربایجان شرقی در این رابطه با تمام توان و امکانات خود در خدمت مدیران مدارس فوتبال است.

ششگلانی گفت: مدیران و مربیان مدارس فوتبال استان با تشکیل انجمن اولیاء و مشورت گیری با اساتید این حوزه می توانند در پیشرفت فوتبال آذربایجان شرقی موفق عمل کنند و به طور قطع مشاوره با هیات فوتبال هم می تواند این موفقیت را بیشتر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر