کد خبر: 1042316
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
معاون استاندار لرستان:
گودرزیان، با اشاره به اعمال محدودیت های جدید طبق ستاد استانی مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز کرونایی بروجرد، گفت: تردد خودروها 13 فروردین در بروجرد ممنوع است.

به گزارش جوان از لرستان، احمد گودرزیان، امروز(10 فروردین) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بروجرد ورودی مناطق گردشگری این شهرستان مسدود می شود.

معاون استاندار و فرماندار بروجرد افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) نیز تردد از درب منازل ممنوع است و درصورت مشاهده، خودرو توسط پلیس راهور اعمال جریمه و به پارکینگ منتقل می شود.

وی ادامه داد: برق صنوفی که از ساعت ۱۹ به بعد به صورت غیر مجاز مبادرت به فعالیت در واحد خود نمایند قطع خواهد شد.

گودرزیان از ممنوعیت دورهمی، تجمعات و حضور در بوستان ها و فضای سبز در روز سیزدهم (روز طبیعت) خبر داد و گفت: تردد خودروهای غیر بومی نیز در سطح شهر ممنوع و اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فعالیت فروشگاه‌های موبایل به صورت شیفت بندی محدود از طرف اتحادیه مذبور است، گفت: آرایشگاه‌های زنانه، مردانه و گل فروشی ها نیز تعطیل خواهند بود.

معاون استاندار لرستان به منع تردد شبانه در بروجرد اشاره کرد و گفت: تردد شبانه کلیه خودروها از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح ممنوع و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان صادر خواهد شد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار