کد خبر: 1042305
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
مهاجم لیورپول اعلام کرد رئال مادرید نسبت به فینال کی‌یف تغییر کرده و بازیکنان بزرگی را از دست داده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : رئال مادرید و لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم فینال ۲۰۱۸ را تکرار می کنند که با پیروزی ۳ بر یک سفیدپوشان به پایان رسید. محمد صلاح درباره بازی هفته آینده دو تیم گفت: اشتیاق زیادی برای پیروزی در این بازی و صعود به نیمه نهایی دارم. اتفاقی که در این مرحله رخ دهد نتیجه فینال کی‌یف را عوض نخواهد کرد. آن دیدار تمام شد. برایم فرقی نمی‌کرد که حریفمان چه تیمی باشد. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و این موضوع است که اهمیت دارد.

مهاجم لیورپول افزود: فینال کی‌یف تمام شده است و دیگر به آن بازی فکر نمی کنم. به تیم فکر می کنم، همه به تیم خود فکر می کنند و دوست دارند پیروز شوند. اکنون همه چیز تغییر کرده است. ما قهرمان شدیم. این یک اختلاف بزرگ است.

ستاره مصری درباره تغییر رئال مادرید اظهار کرد: مادرید نسبت به فینال کی‌یف متفاوت شده است. این تیم بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را از دست داده است. با ادن هازارد قرارداد امضا کرد که در آنجا خوش شانس نبود. نمی توانم بگویم کدام بازیکن از همه بهتر است. تنها می توانم بگویم مادرید در یک چهارم حضور دارد و مطمئن هستم که آن ها آماده هستند.

صلاح در مورد وضعیت لیورپول در لیگ برتر انگلیس گفت: امسال اتفاق های زیادی همزمان رخ داد. شانس با ما یار نبود. به همین خاطر بیشتر از هر زمان دیگر می خواهیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

او در مورد رابطه اش با یورگن کلوپ گفت: رابطه نرمال بین دو حرفه ای است. به شکلی است که می توانم توضیح دهدم. زین الدین زیدان؟ او سرمربی بزرگی است و سه لیگ قهرمانان فتح کرده است. خیلی خوب با تیم کار کرده است. مادرید را ترک کرد اما دوباره برگشت تا تیم باز هم قهرمان شود. او یکی از الگوهای من در دوران کودکی ام بود. به عنوان یک سرمربی هوشمندانه عمل کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار