کد خبر: 1042278
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵

رزرو هتل ارزان آبادان و اهواز در رادار361

رپورتاژ آگهی/ استان خوزستان به ویژه شهر آبادان مقصدی پرطرفدار در اوایل بهار و فصل پاییز است. اگر قصد دارید در این فصول سری به آبادان بزنید باید پیش از سفر از رزرو هتل آبادان مطمئن شوید. اگر قصد دارید در بهترین هتل این شهر اقامت کنید هتل کاروانسرای آبادان گزینه ایده‌آلی خواهد بود. بیایید نگاهی به این هتل، امکانات، دسترسی‌ها و چگونگی رزرو آن بیندازیم.

رزرو هتل کاروانسرای آبادان

این هتل 5 ستاره که در سال 1350 افتتاح شده‌ در طول جنگ‌ تحمیلی در شهر آبادان شاهد حوادث زیادی بوده و دست‌خوش خسارات زیادی شد. هتل کاروانسرای آبادان در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در اختیار رزمندان اسلام قرار گرفته‌ تا برای اقامت از آن استفاده کنند.

این هتل در سال‌های  1374 تا 1370 توسط دادستانی انقلاب مورد بازسازی قرار گرفت و مدیریت مجموعه از همان سال توسط سرپرستی ستاد اجرایی فرمان امام به فعالیت خود ادامه داده است. آثار باقیمانده جنگ در هتل به صورت ماکت در هتل به نمایش گذاشته شده تا بخشی از خاطرات جنگ تحمیلی را به مهمان این هتل نشان دهد.

رزرو هتل ارزان آبادان و اهواز در رادار361

هتل کاروانسرای آبادان پس از بازسازی اساسی در سال1387 به مجموعه گروه هتل‌های پارس پیوست و پس از آن هتل را هتل پارس آبادان نیز می‌نامند.

فضای سرسبز بیرونی هتل با درختان بلند قامت نخل آرامش خاصی را به مهمان خود می‌دهد. مسافران شهر آبادان با رزرو هتل پارس کاروانسرای آبادان با اقامتی آسوده می‌توانند در مراکز تفریحی و مهم این شهر به راحتی گردش کنند.

امکانات و خدمات هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پنج ستاره پارس آبادان در یکی از بلوار‌های اصلی شهر یعنی بلوار شهید یاسینی در فلکه کاروانسرا قرار دارد و دسترسی به مراکز مهم شهر را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند.

امکانات و خدمات هتل پارس آبادان در سطح عالی قرار دارد. هتل کاروانسرای آبادان با 93 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان هتل خود است. فضای بیرونی هتل که از تمام اتاق‌ها قابل مشاهده است با نخل‌های بلند چشم انداز زیبایی برای مسافران این هتل دارد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله نزدیک هتل به فرودگاه و ایستگاه راه آهن اشاره کرد.

برخی از امکانات هتل کاروانسرای آبادان عبارت است از:

فکس

فتوکپی

سالن جلسات

اینترنت رایگان

استخر

کارواش

خشکشویی مدرن

آرایشگاه آقایان

سالن زیبایی بانوان

باشگاه بدنسازی

سالن ماساژ برای آقایان و بانوان

زمین‌های تنیس، بسکتبال، والیبال و فوتسال

چایخانه سنتی

با رزرو این هتل می‌توان از تورگردشگری، سرویس فرودگاهی، تاکسی سرویس این هتل در زمان اقامت نیز استفاده کرد.

امکانات اتاق‌های هتل کاروانسرای آبادان

93واحد اقامتی هتل کاروانسرای آبادان به انواع اتاق‌‌های دوتخته، سه تخته، دونفره دابل، سوئیت رویال و معمولی تقسیم می‌شوند که از امکانات زیر بهره‌مند هستند:

روم سرویس

سیستم گرمایش و سرمایش

صندوق امانات

تلویزیون

یخچال

رختآ‌آویز

لوازم بهداشتی

دراور

پاورسویچ

مبلمان

موقعیت مکانی هتل پارس کاروانسرای آبادان

رزرو هتل ارزان آبادان و اهواز در رادار361

در زمان رزرو هتل آبادان موقعیت مکانی هتل با مراکز مهم شهر، تجاری و گردشگری این شهرها از نکات مهم است.

فاصله برخی از مراکز مهم شهر تا این هتل به شرح زیر است:

فاصله تا اروندرود 2 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه 6 کیلومتر

فاصله تا بازار مرکزی 5 کیومتر

فاصله تا دریاچه بریم یک و نیم کیلومتر

فاصله تا مسجد رنگونی‌ها 4 کیلومتر

فاصله تا موزه آبادان 7 کیلومتر

فاصله تا سینما نفت 6 کیلومتر

رزرو هتل پارس کاروانسرای آبادان با سایت رادار361

سایت گردشگری رادار361 یک سایت گردشگری است که به صورت تخصصی به رزرو هتل در سراسر کشور می‌پردازد. رزرو هتل پارس کاروانسرای آبادان از طریق سایت رادار361 برای مسافران شهر آبادان به راحتی قابل انجام است. در این سایت بعد از وارد مقصد و تاریخ ورود به هتل و جست وجوی هتل مورد نظر اطلاعات کامل و دیگر جزئیات هتل برای مسافران قابل مشاهده خواهد بود. اما مهمترین ویژگی این سایت امکان رزرو هتل با کمترین قیمت است.

زمانی که برای رزرو هتل اقدام می‌کنید این سایت به جای شما تمام سایت‌های معتبر که در زمینه رزرو هتل فعالیت دارند را جستجو می‌کند و قیمت‌ها را از فروشنده‌های مختلف به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید کمترین قیمت را برای رزرو انتخاب کنید و در هزینه‌های سفر خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

اگر به دنبال بازدید از دیگر هتل‌های آبادان بودید و تصمیم داشتید که پیش از رزرو هتل کاروانسرای آبادان دیگر هتل‌های این شهر را نیز بررسی کنید، سایت رادار361 کار شما را آسان می‌کند. در این سایت می‌توانید لیستی از تمام هتل‌های آبادان را نیز مشاهده کنید و بعد از بررسی و مقایسه قیمت، امکانات، تعداد ستاره‌ها و... تصمیم به رزرو نهایی بگیرید.

علاوه‌بر آبادان، برای رزرو هتل در هر شهر دیگری مانند رزرو هتل اهواز نیز می‌توانید از سایت رادار کمک بگیرید. برای این منظور کافیست نام شهر را در کادر بالای صفحه وارد کنید تا لیستی از تمام هتل‌های شهر موردنظرتان برای شما نشان داده شود. در ادامه با استفاده از فیلترهای سایت رادار361 مانند امکانات، موقعیت مکانی، تعداد ستاره‌ها و... نتایج را محدود کنید تا به بهترین گزینه برای رزرو دست پیدا کنید.

البته هنوز خدمات و مزایای سایت رادار تمام نشده است. در این سایت می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما آبادان نیز اقدام کنید. به بخش پرواز بروید و مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا ظرف چند ثانیه پروازهای مختلف از ایرلاین‌های مختلف برای شما نمایش داده شود.

سفر به جنوب کشور و شهر اهواز در اوایل بهار و پاییز طرفداران بسیاری دارد. در سفر به شهرهای جنوبی رزرو هتل اهواز و رزرو هتل آبادان یکی از دغدغه‌های مسافران به حساب می‌آید. برای حل این مشکل بهترین راه برنامه‌ریزی پیش از سفر و رزرو زود هنگام هتل است. در مرکز استان خوزستان یعنی شهر اهواز هتل‌های زیادی وجود دارد که هتل فجر اهواز یا هتل پارس اهواز یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آنهاست. در ادامه به صورت کامل با هتل فجر اهواز از تاریخچه تا بازسازی آن آشنا خواهید شد.

رزرو هتل اهواز

هتل فجر اهواز با 5 ستاره یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل که در کنار رودخانه کارون و پل سفید اهواز قرار دارد در سال 1352 افتتاح شد.

هتل پارس اهواز در سال 1395 در جهت ارتقای کیفیت بازسازی شده است. این هتل 5 طبقه 134واحد اقامتی و سوئیت با تمام امکانات لوکس و عالی برای مهمانان این هتل خدمات رسانی می‌کند.

هتل پارس اهواز پس از بازسازی در گروه مجموعه هتل‌های پارس قرار گرفته و هتل پارس اهواز نامیده می‌شود. امکانات و سطح رفاهی و پیشرفته هتل پارس اهواز که با بهترین تکنولوژی‌های دنیا هستند این هتل را یکی از بهترین هتل‌ها در شهر اهواز قرار داده‌است. معماری لوکس هتل پارس اهواز باعث محبوبیت این هتل در رزرو هتل اهواز برای مهمانان این شهر شده‌است. 

امکانات و خدمات هتل فجر اهواز

هتل پارس فجر اهواز که بهترین گزینه برای رزرو هتل اهواز در این شهر محسوب می‌شود از خدمات عالی و امکانات رفاهی مناسبی برخودار است. فضای درونی هتل با معماری مدرنی ساخته شده و بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

خودپرداز

روم سرویس 24ساعته

آرایشگاه مردونه

خدمات ویژه معلولین

رستوران مرکزی کارون

رستوران چشم ‌انداز

رستوران فصلی در محوطه استخر

زنگ هشدار

استخر روباز برای آقایان

کافی شاپ

امکانات اتاق‌های هتل پارس اهواز

134 اتاق‌ در هتل فجر اهواز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل 9 باب سوئیت، 50 اتاق یک تخته، 74 باب اتاق دو تخته، یک آپارتمان است. تمام اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان هتل هستند که به برخی از امکانات در ادامه پرداخته می‌شود:

پاورسوئیچ

چای ساز

یخچال

آباژور

رخت‌آویز

شبکه پخش فیلم

سیستم اعلام حریق

مبلمان

سیستم اطفاء و اعلام حریق

سیستم تهویه مطبوع

صندوق امانات

مینی بار با هزینه

موقعیت مکانی هتل

هتل پارس فجر اهواز در خیابان 24متری در خیابان شهید عابدی قرار دارد. این هتل در نزدیکی رودخانه زیبای کارون و پل سفید که یکی از معروف‌ترین پل‌‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود واقع گرفته است.

موقعیت مکانی هتل دسترسی مهمانان هتل را به مراکز مهم، تجاری و گردشی شهر را راحت کرده است. فاصله هتل تا برخی از این مراکز مهم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

فاصله تا رودخانه کارون 2کیلومتر

فاصله تا پل سفید 529 متر

فاصله تا مسجد جامع 745 متر

فاصله تا کاروانسرای معین التجاز 605 متر

فاصله تا برج کیانپارس 6 کیلومتر

فاصله تا راه‌اهن یک کیلومتر و 600 متر

فاصله تا باغ معین 277 متر

فاصله تا میدان نخل 4 کیلومتر

فاصله تا میدان چهارشیر 5 کیلومتر

رزرو هتل با سایت رادار361

سایت گردشگری رادار361 با یک موتور جست و جوی قوی در زمینه رزرو هتل در سراسر به ارائه خدمات معرفی هتل‌ها و رزرو هتل می‌پردازد.

مزیتی که این سایت رزرو هتل نسبت به دیگر سایت‌ها دارد این است که رادار بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که در کادر بالای صفحه اسم هتل را سرچ می‌کنید، رادار361 به جای شما در سایت‌های رزرو آنلاین هتل جستجو می‌کند تا بهترین قیمت را ارائه دهد. شما در نهایت فهرستی از فروشندگان مختلف را با قیمت‌های ارائه شده برای رزرو هتل مشاهده می‌کنید، به این ترتیب می‌توانید کمترین قیمت را انتخاب کرده و اقدام به رزرو کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار