کد خبر: 1042210
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
اعتبار چند ده ساله قالیشویی کرج به سبب برخی تفاوت های آن با سایر قالیشویی ها در ارائه خدمات است. پرسنل قالیشویی کرج به یک قالی به عنوان یک شی مخصوص برای پوشاندن کف منزل نگاه نمی کنند و معتقدند زیبایی منزل در گرو زیبایی و تمیزی قالی های آن است. به مراتب کثیف و نامرتب بودن وسیله هایی چون فرش در منزل شخصیت صاحب خانه را نیز در ذهن ...

با قدیمی ترین قالیشویی کرج آشنا شوید

رپورتاژ آگهی/ با قدیمی ترین قالیشویی کرج آشنا شوید

قالیشویی کرج با بیش از 50 سال سابقه درخشان در صنعت قالیشویی در شهر کرج و حومه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در زمینه های قالیشویی، مبل شویی و سرویس های مربوط به ترمیم با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن است. جهت استفاده از خدمات ما در این زمینه ها کافی است با شماره گیری سریع اقدام به ثبت سفارش خود نموده و یا به صورت آنلاین درخواست خود جهت دریافت خدمات را ثبت نمایید.

قالیشویی کرج چه تفاوت هایی با سایر قالیشویی ها دارد؟

با قدیمی ترین قالیشویی کرج آشنا شوید

قالیشویی کرج چه تفاوت هایی با سایر قالیشویی ها دارد؟

اعتبار چند ده ساله قالیشویی کرج به سبب برخی تفاوت های آن با سایر قالیشویی ها در ارائه خدمات است. پرسنل قالیشویی کرج به یک قالی به عنوان یک شی مخصوص برای پوشاندن کف منزل نگاه نمی کنند و معتقدند زیبایی منزل در گرو زیبایی و تمیزی قالی های آن است. به مراتب کثیف و نامرتب بودن وسیله هایی چون فرش در منزل شخصیت صاحب خانه را نیز در ذهن هر فردی که به خانه او آمده و این وضعیت را می بیند تحت تاثیر قرار می دهد؛ اغلب در این مواقع این افراد، افرادی بی سلیقه و نامنظم جلوه می کنند و منزل آنها هیچ گونه زیبایی و جذابیتی برای بیننده نخواهد داشت. در حالت کلی تفاوت های قالیشویی کرج با سایر قالیشویی ها در ارائه خدمات را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

قالیشویی در مرکز قالیشویی کرج با توجه به نوع الیاف فرش، ماشینی و دستباف بودن فرش، انجام می گیرد. به عبارت دیگر در این قالیشویی، یک فرش دستباف که به دلیل نوع الیاف طبیعی خود امکان رنگ دهی دارد همراه با یک فرش ماشینی شسته نمی شود. جهت شستشوی هر یک از این فرش ها از روش ها و مواد مختلفی استفاده می شود که کاملا با یکدیگر متفاوت اند.

قالی هایی که به این مرکز جهت شستشو سپرده می شود ظرف مدت حداکثر 48 ساعت شسته و خشک شده و به صورت لول و کاور شده تحویل مشتری می گردند. پس برای کسانی که تحویل سریع و در مدت زمان معین قالی دارای اهمیت است استفاده از خدمات مرکز قالیشویی کرج مورد توصیه است.

پرسنل این مرکز علاوه بر رعایت مسائل انسانی و داشتن وجدان بالای کاری، رعایت مسائل اسلامی را نیز مدنظر دارند و از آب پاک چاه جهت شستشوی قالی ها استفاده می کنند. این موضوع موجب صرفه جویی در مصرف آب شهری که به نوعی بیت المال نیز محسوب می شود، می گردد.

قالیشویی کرج در ارائه خدمات جهت شستشوی فرش های دارای آسیب و پوسیده رعایت برخی نکات را مدنظر دارد. پرسنل این مرکز در مورد شستشوی اینگونه فرش ها ابتدا مشتری را از آسیب ها و پوسیدگی های فرش مطلع ساخته و با کسب رضایت از او اقدام به شستشوی فرش می کنند. فرش های دارای پوسیدگی و آسیب در صورت درخواست مشتری در این مرکز قابلیت رفو و ترمیم نیز دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن خود درآیند.

برخی قالیشویی ها دریافت هزینه کم در برابر ارائه خدمات را از مزایای مرکز قالیشویی خود می دانند اما بایستی توجه داشته باشید که هزینه قالیشویی کمتر به معنای دریافت خدمات مطلوب نیست. این قالیشویی ها ممکن است از مواد نامرغوب جهت شستشوی قالی استفاده کنند و در نتیجه قالی یا دچار آسیب و یا به طور کامل شسته نشود. ما در مجموعه قالیشویی خود با ارائه خدماتی با بهترین کیفیت در زمینه شستشوی و ترمیم فرش و مبل مناسب ترین هزینه را از مشتری دریافت و فاکتور رسمی هزینه های انجام شده در به مشتری تحویل می دهیم.

مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات قالیشویی کرج که تمام پرسنل و مدیریت این مجموعه مفتخر به داشتن آن است، متعهد بودن نسبت به کالای تحویل گرفته شده است. در طول بیش از 50 سال سابقه این مرکز در ارائه خدمات هیچ موردی مبنی بر آسیب به فرش یا مبل سپرده شده به این مرکز گزارش نشده و مشتریان همواره فرش های خود تمیز، در موعد مقرر و سالم و بدون آسیب از این مرکز تحویل گرفته اند.

رفوگری فرش در مرکز قالیشویی کرج

با قدیمی ترین قالیشویی کرج آشنا شوید

رفوگری فرش در مرکز قالیشویی کرج

ما در مرکز قالیشویی کرج علاوه بر ارائه خدمات در زمینه شستشوی قالی و مبل مرمت فرش و رفوی فرش های آسیب دیده را نیز با بهترین کیفیت انجام می دهیم. واضح است که مرمت و رفوی فرش خود همچون هنر قالی بافی یک هنر محسوب شده و به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد. ارائه دهندگان خدمات رفو و ترمیم فرش ما در مرکز قالیشویی کرج با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند فرش های آسیب دیده را همچون روز اول ترمیم و تحویل مشتری نمایند.

خدمات رفوگری در مرکز قالیشویی ما در زمینه ترمیم فرش و قالی های آسیب دیده شامل ترمیم فرش های پاره، پوسیده، فرش های دارای سوختگی، بیدخوردگی، فرش های چروکیده شده و فرش های دارای آسیب در قسمت های ریشه و شیرازه فرش است. علاوه بر رفوگری فرش های معمولی متخصصین ما در مجموعه قالیشویی کرج مرمت فرش های دارای قدمت بالا را نیز که ارزش بسیاری هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی دارند با بهترین کیفیت انجام می دهند. جهت استفاده از خدمات ترمیم فرش ما نیز می توانید با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل و یا به صورت آنلاین درخواست دریافت خدمات خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش آنلاین برای استفاده از خدمات مرکز قالیشویی کرج

مرکز قالیشویی کرج در عصر اینترنت برای ارائه خدمات خود امکان ثبت سفارش آنلاین را نیز فراهم نموده و مشتریان به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانند با مراجعه به وب سایت این مرکز اقدام به ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی نمایند. قالیشویی در فردیس، قالیشویی در محمدشهر و سایر مناطق واقع در استان البرز و در حومه شهر کرج با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت افتخاری است که نام مرکز ما در میان کاربران زبانزد نموده است. شناخته شده به عنوان بهترین و قدیمی ترین مرکز قالیشویی کرج وظیفه بزرگی را بر عهده پرسنل متعهد قالیشویی کرج می گذارد و آن حفظ اعتبار و جایگاه این مرکز در میان مشتریان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار