کد خبر: 1042209
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

رپورتاژ آگهی/ مجلات علمی بین‌المللی اصلی ترین راه انتشار علم در عرصه جهانی هستند و پژوهشگران متعددی هستند که سالانه مقالات پژوهشی خود را به این مجلات ارسال میکنند. با این وجود اغلب این مقالات ریجکت می‌شوند و تعداد محدودی از آن‌ها تایید می‌شوند. یکی از مهمترین دلایل ریجکت شدن مقالات و متون انگلیسی در ژورنال های علمی، کیفیت نامناسب نگارش زبانی و گرامر آن می باشد که بیش از ۸۰ درصد محققین درگیر این موضوع  هستند چرا که ویرایش متن انگلیسی امری کاملا تخصصی است.

ویرایش متون انگلیسی

ویرایش نیتیو متون انگلیسی

سالانه مقالات بسیاری به دلیل ایرادات نگارشی و گرامری (Poor English) توسط نهادها و موسسات بین‌المللی پژوهشی ریجکت می‌شوند، در این صورت از مولف خواسته می‌شود که متن مقاله را از نظر ساختار نوشتاری و دستوری ویرایش کند. بهتر است این کار توسط یک موسسه معتبر و متخصص در زمینه ویرایش نیتیو متون و مقالات انگلیسی صورت گیرد که سالیان سال در این حوزه فعال بوده و با  ادیت فنی این نوع متن‌ها آشنایی کامل داشته باشد.

یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین سایت‌های ارائه خدمات ویرایش متون انگلیسی ادیتاژ است. این موسسه متشکل از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویراستاری متون انگلیسی است که با رعایت ضوابط و استانداردهای بین‌المللی خدمات مورد نیاز را به مشتریان عرضه ‌می‌کند. این موسسه یک گواهی ویرایش نیتیو نیز به شما ارائه میدهد که به اکسپت مقاله شما کمک شایانی خواهد کرد.

ویراستاران ادیتاژ قبل از ویراستاری مقاله، آن را پیش ویرایش و پس از ویراستاری نیتیو، آن را بازخوانی مجدد خواهند کرد تا تمامی ایرادات مقاله رفع شود. پس از ویرایش مقاله و تحویل آن، چنانچه سوالی در مورد روند ویرایش مقاله خود داشته اید، از طریق سایت میتوانید با ویراستار ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح نمایید.

از طرفی ویراستاری مقالات در این وبسایت به صورت تضمینی صورت می‌گیرد، این به آن معنا است که تا زمان پذیرش مقاله مورد نظر، تمام اصلاحات وارد شده برای مقاله شما رایگان خواهد بود، به این ترتیب تمرکز مشتری فقط روی مسائل مربوط به کیفیت علمی ‌مقاله خواهد بود و هیچ نگرانی به خاطر مسائل دستوری و نگارشی در این زمینه نخواهد داشت. به همراه فایل نهایی ویرایش یک فایل ورد دیگر هم فرستاده خواهد شد که شامل تمامی تغییراتی است که توسط ویراستار انجام شده است. این کار دو جنبه مهم دارد. یکی این که شما می توانید تغییرات را به صورت کامل مشاهده نمایید و دیگری اینکه برای شما جنبه آموزشی و یادگیری داشته باشد تا از تکرار اشتباهات نگارشی در آینده جلوگیری کند.

ویرایش نیتیو متون انگلیسی در ایران

ویرایش نیتیو مقالات در ادیتاژ هزینه بسیار بالایی دارد. شاید این تنها ایرادی باشد که بتوان از ادیتاژ گرفت. اما در ایران نیز موسساتی هستند که متون انگلیسی را به صورت نیتیو و با کیفیت و قیمت قابل قبول ارائه میدهند. یکی از این موسسات ویرایش متن انگلیسی لینگالاین است. مهمترین فاکتوری که این موسسه را از سایر موسسات ویرایش متمایز می‌سازد، کیفیت بالای ویرایش در کنار قیمت متناسبی است که توسط این موسسه برای ارائه خدمات ویرایش متون و مقالات انگلیسی در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

موسسه ویرایش نیتیو لینگالاین با سال‌ها تجربه در امر ویرایش نیتیو و ارائه بهترین راه حل‌ها برای ویراستاری متون انگلیسی توانسته است افتخارات بسیاری را کسب کند و مقالات زیادی به کمک این مجموعه در مجلات معتبر بین المللی به چاپ رسیده‌اند. ارائه تضمین و گارانتی کیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی و همچنین دقت بالا از جمله مواردی است که در همکاری با لینگالاین ‌می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. همچنین گروه ویرایش مقالات این موسسه با مسئولیت پذیری بالا، وقت شناسی و دقت لازم، بهترین کیفیت ویرایش را در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتریان آماده میسازد.در صورت نیاز به مشاوره و همچنین آغاز همکاری در پروژه‌ها می‌توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی گرفته و ویرایشی با کیفیت را تجربه کنید. البته موسسات دیگری هم هستند که ویرایش مقالات را انجام میدهند اما همیشه باید در انتخاب تان دقت کنید تا مجبور به ویرایش مجدد نشوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار